חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

עפיפיים נפוחים ואדומים, אלרגיה בעיניים14/07/2015

שלום דר'
מזה כשלוש שנים בערך אני סובלת מנפיחות בעפיפיים לפעמים רק בעפעף אחד התחושה של גרד וכמו שיש חול בעין ניגשתי מס פעמים לרופא עיינים שבסופו של דבר אמר לי שזאת אלרגיה נגשתי לרופא אלרגיה שאמר לי שאני אלרגית לקרדית אבק הבית נתן לי כדורים( זה קרה לפני שנה) אבל ראיתי שיפור והחלטתי לא לקחת את הכדורים(דסלורטין) הרופא אמר שאם הכדורים לא יעזרו יחסנו אותי
כיום כבר שבוע אני סובלת מעפעף אדום הגעתע לרופאת משפחה נתנה לי מקסידול לטיפול של חמישה ימים ולאחר מכן להשתמש בטיפות אופטיליסט לחודש ימים במשחה השתמשתי יומיים ראיתי שאין שיפור אז התחלטתי את הטיפול בטיפות פעמיים ביום ואין שיפור התור לרופא עניים ולרופא אלרגיה רחוק לצערי. מה אתה מציע לי לעשות?
תודה

שלומית

שלום שלומית,

מומלץ לפנות לרופא עיניים מומחה לקרנית, שיבדוק אותך, ואם אכן את סובלת מדלקת עיניים אלרגית - ימליץ על הטיפול המתאים. יש מגוון רב של תרופות הניתנות בטיפות לדלקות עיניים אלרגיות. אלו כוללים תרופות אנטי היסטמיניות, מייצבי תאי mast, סטרואידים ותרופות אימונו-מודולטוריות. חלקן כבר קיבלת מהרופא המטפל.

בנוסף יש להבין שאין טיפול המביא לריפוי מוחלט של דלקות עיניים אלרגיות. זאת מכיוון שאנו חשופים דרך קבע לגורמי אלרגיה הנמצאים באויר, במזון או בחומרים איתם אנו באים במגע יום-יומי (כגון בגדים, תמרוקים, חומרי רחצה וניקוי וכו'). החשיפה המתמדת הופכת את דלקת העיניים האלרגית למצב כרוני. לכן מספר ימים של טיפול לא מספיקים אף פעם, ויש צורך בטיפול ממושך ולעתים אף קבוע כדי להקל על הסימנים והסימפטומים של אלרגיה בעיניים.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה