חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

עיניים נפוחות תמידית09/12/2015

שלום רב, אני בת 50, שנים שהעניים של ינפוחות מאוד, בעקר בבוקר ולא ממש חולף במשך היום, בנוסף יש תקופות ולרוב, יש לי מעין עייפות או אני אתאר משהו כמו שני סלעים שיושבים על העיניים והייתי שמחה לעצום אותן בכדי לנוח מהכובד הזה. פניתי מס פעמים לרופאי עיניים והיה יחסית בסדר, טיפות כאלו ואחרות, לי יש תחושה שזה מעבר לדלקת או אלרגיה זמנית, הן לא מגרדות ולא אדומות(לעתים), אך נפוחות. החלק שמתחת לעין לפעמים הנפיחות נראית כמו גבעה ומעליה עוד גבעה קטנה, פניתי לנוירולוג, כי רופא עיניים שקל גם ערוב של נוירולוג, אציין כי אני ישנה בסדר גמור, לא נוטלת תרופות ובריאה בדכ". מה עושים עם הנפיחות הנוראית הזו(לא ניתוח) תודה.

רות

שלום רות,

בצקת של העפעפיים יכולה להיגרם בכלל מחלות סיסטמיות שונות, ומומלץ לפנות לרופא המשפחה ולבצע בדיקה כללית, כולל בדיקות דם בסיסיות. בנוסף מומלץ לפנות לאוקולו-פלסטיקאי (רופא עיניים המטפל בבעיות עפעפיים) כדי לבדוק האם יש בעפעפיים בעיה הניתנת לתיקון בניתוח.

תחושת אי הנוחות בעיניים יכולה להיות תוצאה של עיניים יבשות, או של דלקת אלרגית. העדר הגרד אינו שולל מחלת עיניים ארגית. מומלץ להשתמש בתחליפי דמעות להקלה על תחושת האי נוחות והכבדות בעפעפיים. בנוסף כדאי לפנות לרופא עיניים מומחה לקרנית.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה