חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

מספר נמוך מאוד19/10/2017

שלום, יש לי מספר 1 בעיניים, אני לא רואה לרחוק, והליכה מרובה עם משקפיים גורמת לי לכאבי ראש..
ככה שרוב הזמן אני בלי משקפיים ולא ממש מצליחה להתפקס על אנשים וסביבה.
המצב הזה לא נוח לי.. עם משקפיים ובלי משקפיים. אני חושבת על האופציה של ניתוח לייזר.. ואני תוהה כמה לגיטימי לקחת סיכון ולעשות ניתוח?.אני מתלבטת בגלל שהמספר שלי כל כך נמוך שזה מרגיש לי לא שווה את הסיכון.. במיוחד כשיש סיכוי שהראייה תדרדר בחזרה או שיקרה איזה סיבוך ואז בכלל הראייה שלי תיהיה יותר משובשת. מצד אחד זה יהיה נפלא לראות את העולם בבירור, המספר שלי קטן והקרנית עבה ..אני מעומדת מצויינת לניתוח. מצד שני.. מתלבטת קשות.

שלום מאיה,

שאלה מוזרה. ניתוח למינוס 1 לא מסוכן יותר מניתוח למינוס 3 או למינוס 7. להיפך: הסיכוי להשיג תוצאה מושלמת גדול יותר ככל שהמספר קטן יותר. ואם את עושה את הניתוח בשיטת PRK ובשילוב כמובן עם טכנולוגיית ה- Wavefront הרי שאת בוחרת בשילוב הבטוח והמדוייק ביותר.

נראה לי שלאחר למעלה מ-30 שנה, בהן מבוצעים ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר בהצלחה מרובה בכל העולם, השאלה שלך היא תוצאה של חוסר ידע, או של חוסר נכונות מינימלי להתעדכן ולקרוא על ניתוחים אלו. רבות נכתב ונאמר על הבטיחות והיעילות של הסרת משקפיים בלייזר בדפי האתר הזה, וגם בתשובות לשאלות הרבות עליהן אני עונה מזה שנים, וגם באין ספור אתרים אחרים בארץ ובעולם. אני בטוח שרבים מידידייך, חברים לעבודה או בני משפחה עברו את הניתוח. כל מה שעליך לעשות זה להקדיש קצת מזמנך ולקרוא בסבלנות, או לשאול אנשים חכמים בסביבתך שעשו את הניתוח.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה