חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

לאסיק או prk עלויות29/12/2017

שלום פרופ,
התעניינתי בשני מקומות באשר לניתוח ונמצאתי מתאימה לשתי השיטות. אני תוהה מה ההסבר להבדל המשמעותי במחיר בין הלאסיק לprk ? במקום אחד אמרו שאין הבדל בין השיטות למעט המחיר ובמכון השני הדגישו בפני את הלאסיק וכמעט שלא הזכירו את ה prk
תודה רבה מראש

שלום רב,

לכל מכון יש מדיניות תמחור נפרדת לניתוחים השונים. תמחור הניתוח תלוי בהוצאות הייחודיות לכל ניתוח, בטכנולוגיה שבה משתמשים, ובעלויות הצוות הרפואי. ניתוחים בהם משתמשים בטכנולוגיות מיוחדות - הם ניתוחים יקרים יותר. ניתוחים אלו כוללים את טכנולוגיית ה- Wavefront (המשמשת לבניית תבנית שיוף מדוייקת מותאמת אישית על פי מבנה הקרנית האינדיבידואלי), או טכנולוגיית ה Femto-second laser (המשמשת לביצוע פיצול הקרנית בצורה מדויקת בניתוחי אינטרא-לאסיק) . בכל ניתוח כזה המכון משלם סכום מסויים לחברה שפיתחה ושיווקה את המכשיר, וזה מעלה בצרה משמעותית את עלויות הניתוח.

בכל הנוגע להצגת שתי השיטות (לאזיק ו-PRK) - אני תמיד נוהג לתאר את שתי השיטות במהלך ההסבר שלאחר בדיקת ההתאמה, לפרט את ההבדלים ביניהן ואת היתרונות והחסרונות של כל שיטה. על פי הניסיון הרב שהצטבר אצלנו ובעולם במהלך השנים, אין כל הבדל בתוצאה הסופית מבחינת חדות הראייה המושגת בין שתי השיטות. ההבדלים הם במהלך הניתוח, תקופת ההחלמה, תופעות הלוואי, ובמאפייני הבטיחות והנוחות המאפיינים כל שיטה.

על כל אלו היית אמורה לקבל הסבר מפורט מהרופא המנתח לאחר בדיקת ההתאמה. אם לא קיבלת הסבר מפורט - אז כנראה שלא בחרת במכון הנכון לבצע בו את הניתוח.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה