חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

טיפול באמצעות Muro 12802/05/2022

שלום פרופסור,
אני סובלת מתסמונת הארוזיות החוזרות כבר כמה שנים. עד כה הטיפול היה בעיקר שימוש בvitapos או דורה טירס אבל זה לא עזר. בזכות האתר שלך הזמנתי muro 128 ואני תוהה אם צריך גם טיפול של עדשות מגע טיפוליות לכאבים או שאפשר להתחיל את הטיפול עם המשחה בלי זה

שלום רב,

עדשות מגע טיפוליות מיועדות למצב בו מתפתחת ארוזיה באפיתל, דבר המתבטא בכאב חזק בזמן פתיחת העיניים ביקיצה מהשינה בבוקר או במהלך הלילה. העדשה מונחת לתקופה של שבועיים ברציפות, ומאפשרת ריפוי של האפיתל ומניעת כאב. בד"כ מקובל לתת 2 קורסים של טיפול בעדשת מגע, שבועיים כל אחד.

משחת Muro 128 מיועדת למנוע את הארוזיות. שמים אותה כל לילה לפני השינה, למשך תקופה ממושכת (חודשים), ובהתאם להנחיות הרופא שמטפל בך. עדשות מגע לא נועדו למנוע את הארוזיות, אלא לטפל בהן לאחר שכבר נוצרו, והן מיועדות לטיפול האקוטי. משחת Muro 128 נועדו למניעת הארוזיות, והן מיועדות לטיפול הכרוני המתמשך.

אם היו לך מספר רב של התקפים במהלך השנה האחרונה, מומלץ להשתמש במשחה לתקופה ממושכת מאוד (לפחות שנה). המשחה יכולה להפחית את תדירות ההתקפים, אך לא מונעת אותן כליל. כ"כ המשחה לא מרפאת את תסמונת הארוזיות החוזרות, אבל מהווה אמצעי חושב למניעת הארוזיות.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה