חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

התאמה לניתוח במספרים גבוהים11/04/2015

שלום
יש לי מספר 9- בעיניים רציתי לדעת מה הסיכוי שאני יתאים לניתוח במספר הזה?(עוד לא בדקתי התאמה) והאם במספרים האלה במידה ואני יתאים ישאר מספר אחרי?
והאם הסיכוי שיחזור לי מספר כלשהו בעיניים, יותר גבוה מאנשים עם מספרים יותר נמוכים?
תודה רבה,
רפאל

שלום רפאל,

כדי לדעת אם אתה מתאים לניתוח להסרת משקפיים בלייזר עליך לבוא ולבצע בדיקת התאמה לניתוח. בבדיקה זו יבוצעו בין השאר מיפוי (טופוגרפיה) של הקרנית, ובדיקת עובי הקרנית. אתה תתאים לניתוח אם המיפוי יהיה תקין, ועובי הקרנית יאפשר לבצע שיוף שיוריד את כל המספר. כעיקרון אנחנו מבצעים ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר במספרים כמו שלך, ואף במספרים גבוהים יותר. בד"כ שיטת הניתוח המתאימה לניתוח במספרים כאלו היא ה- PRK.

הסיכוי שיחזור לך מספר כלשהוא הוא אכן מעט גבוה יותר מאשר במספרים נמוכים. בד"כ מדובר על כ- 10% סיכוי שישאר לך מספר כלשהוא לאחר הניתוח. אך גם אם ישאר או יחזור לך מספר, מדובר על מספר קטן, בד"כ של עד 1.0 - 1.5 דיופטר.  יש לזכור שהראייה עם מספר של 1.0- (בניגוד ל 9.0- שיש לך כיום) מאפשרת לך לתפקד בצורה טובה מאוד במרבית הפעילות היום-יומית כגון בעבודה מול המחשב, קריאה, לימודים, בסביבת העבודה במשרד, בכל הפעילויות בבית, ובפעילות חברתית. בד"כ ניתן לבצע ניתוח תיקון כאשר חוזר המספר, בתנאי כמובן שנשאר די עובי בקרנית.

לחץ כאן למידע נוסף על התוצאות לאחר ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר.

מומלץ לגשת לבדיקה במכון להסרת משקפיים בלייזר, ולקבל הסבר מפורט מהרופא המנתח בנושאים אלו.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה