חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הפרשות בלתי פוסקות מהעיניים -יתכן סוג של בלפאריטיס03/06/2017

בני בן ה-19 סובל מהפרשות בשתי העיניים כבר שנה וחצי ,אובחן כסוג של בלפריטיס ,לא מצליחים לפתור את הבעיה ,בתקופה האחרונה יש החמרה, נוגע בעיניים אחת לדקה עם מטפחת לספוג את הדמעות /הפרשה לבנה
ביקרנו כבר אצל יותר מ 5 רופאי עיניים ,תעלת הדמעות נבדקה ונמצאה נקיה ,בבדיקת אלרגיה לא נמצאו ממצאים שליליים יוצאי דופן .
קיבל לאחרונה פרוטופיק אך הנ"ל לא עוזר ,ראיתי אותך בטלוויזיה הבוקר ומעונין לדעת אם יש באפשרותך לסייע גם אם זה אומר להביא תרופה מיפן -הילד מאד סובל והנ"ל מקשה על כל תחומי החיים .

חיים

שלום חיים,

קיימות סיבות שונות לדלקת לחמית ועפעפיים כרונית. על פי התיאור זה לא מתאים לדלקת אלרגית, ולכן הפרוטופיק לא יעזור. מומלץ לבדוק אפשרות של Chlamydia - גורם זיהומי נפוץ בצעירים הסובלים בדלקת כרונית של הלחמית. האבחנה נעשית ע"י לקיחת משטח תאים מהלחמית. הטיפול הוא אנטיביוטיקה כגון אזיתרומיצין או דוקסילין.

אפשרות אחרת היא Demodex (סוג של כינה) של הריסים. האבחנה נעשית ע"י תלישת מספר ריסים והתבוננות בהם תחת מיקרוסקופ. הטיפול הוא ע"י משחה או ג'ל המכילים Tea tree oil (ניתן להשיגה בבית מרקחת הנקרא Concept המכין הכנות רוקחיות מיוחדות על פי דרישה של תרופות שאינן מיוצרות בצורה סדירה).

את כל הבדיקות הנ"ל ניתן לעשות אצל כל מומחה קרנית בכל מרפאות עיניים במרכז הרפואי הסמוך למקום מגוריכם, ואין צורך להרחיק עד יפן...

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה