חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הסרת תאי אפיתל04/09/2020

היי אני מעוניינת לעשות prk והבנתי שיש כמה שיטות להסרת תאי האפיתל. ביניהן עי אלכוהול או לייזר. האם אחד מהם מומלץ יותר?
בנוסף האם יש מכשיר ספציפי של לייזרשמומלץ לוודא שמשתמשים בו לפני הניתוח?
ושאלה אחרונה האם מומלץ להשתמש בטיפות לעיניים כלשהן לפני הניתוח?

שלום רב,

הסרת האפיתל ע"י אלכוהול היא השיטה המועדפת והמדוייקת ביותר. זאת מכיוון שהאלכוהול מסיר בדיוק את שכבת האפיתל בשלמותה, בלי לפגוע בשכבת הסטרומה של הקרנית עליה מתבצע השיוף בלייזר.

הסרת האפיתל עם לייזר אינה מדוייקת, מכיוון שעובי האפיתל שונה במיקומים שונים על פני הקרנית, וגם שונה מאדם לאדם, ולא ניתן לכוון אף מכשיר לייזר כך שיסיר בדיוק את כל שכבת האפיתל על פי העובי הספיציפי שלה בנקודה מסויימת. הסרת האפיתל ע"י לייזר מחייבת להניח באופן שרירותי שעובי הקרנית אחיד ומחייבת להכניס למכשיר הלייזר נתון שאינו בהכרח נכון. דבר זה גורם לפעמים לשיוף יתר, והסרת חלק מהסטרומה עוד לפני שלב השיוף עצמו להסרת המספר. דבר זה עלול לגרום לתיקון יתר ולאי דיוקים בתוצאה.

לכל מכון יש מכשיר לייזר שהוא מאמין שהוא הטוב מכולם... אנחנו משתמשים ב- Teneo 317 של חברת Technolas, שהוא לדעתנו הטוב מסוגו בעולם. זאת בגלל מערכת העקיבה המהירה ביותר מכל מערכות העקיבה במכשירי הלייזר (המערכת העוקבת אחרי תנועות העין בזמן פעלת הלייזר), וגם בגלל השימוש במערכת ה wavefront הטובה ביותר (מערכת המבצעת שיוף ממוחשב מותאם אישית על פי מבנה העין של כל אדם ואדם).

לפני הניתוח - אם יש לך דלקת אלרגית או דלקת עפעפיים כלשהיא - הרי שהרופא המנתח ימליץ לך לקחת טיפות המכילות נוגדי דלקת.

בקיצור: את מוזמנת לבצע אצלנו בדיקת התאמה ללא עלות. ניתן לתאם תור לבדיקה ב- 5023* או ישירות דרך מזכירתי מיה ב- 052-6741425.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה