חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הסרת משקפיים בלייזר עם יובש בעיינים10/02/2021

שלום וברכה פרופסור סלומון.
אני בחורה בת 19.
לפני כשבועיים הייתי אצלך בבדיקת התאמה ותואם לי ניתוח בשבוע הבא.
המספר שלי 3.5-4 לרחוק ובערך 3 -3.25 עם צילינדר חצי. לרוב מרגישה קצת יובש בעיינים, או גירוי ובבוקר יש לי הרבה לכלוך בעין(אם זה מעיד על יובש בכלל) להערכתי בגלל אלרגיה כלשהיא לשינוי מזג האוויר/ קרדית האבק .בבדיקת היובש יצא תקין ,אך עדין חוששת מעט. האם יש סיכוי שהיובש יחמיר לאחר הניתוח וישאר במצב הזה לכל שאר החיים?
בנוסף , לפני כשנתיים ניסיתי לשים עדשות לראשונה, הרגשתי אותן מאוד על העין (כאילו נמצאות למטה מידי ונכנסות לבפנים) , האם גם אנשים שהניסיון שלהם עם עדשות היה פחות טוב מצליחים לשים את העדשות לכל השבוע שאחרי הניתוח?
מה קורה אם המטופל לא מסוגל לשים את העדשות?
מודה לך מאוד על הפורום שעוזר מאוד 🙂

שלום רב,

לאחר הניתוח יתכן מעט יותר יובש בעיניים, שבד"כ משתפר תוך מספר שבועות. מה שאת מתארת זה שילוב של יובש קל עם תגובה אלרגית קלה של העיניים - מצב שכיח מאוד. הניתוח לא יחמיר את מצבך, ואין לך ממה לחשוש. בגיל שלך לא מפתחים יובש בעיניים "לכל החיים"... אם יש קצת יובש לאחר הניתוח, הוא קל וחולף תוך מספר שבועות.

הרבה אנשים לא מסוגלים להרכיב עדשות מגע, אבל עוברים את הניתוח בהצלחה. במהלך השבוע בו את מרכיבה עדשות מגע את מקבלת טיפול בטיפות עם תרופות שונות המקילות על השימוש בעדשות. את העדשות אני שם לך בסוף הניתוח, ואני מוציא אותן לאחר שבוע.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה