חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

הסרת משקפיים בגיל 4611/08/2019

שלום רב,
2 שאלות:
1) אני בת 46. עברתי בדיקת התאמה לפני 8 חודשים. נמצאתי מתאימה.פחדתי ולא בצעתי הניתוח. אני מוזמנת לבדיקה נוספת כי עכשיו אזרתי אומץ. מספר המשקפיים יציב עשרות שנים אבל התחלתי לפתח זוקן ראיה. עכשיו גם לא רואה טוב מקרוב. זה בעייה?
2) האם יש דרכים נוספות מעבר לפרוטוקול הקיים להקל על הסבל לאחר ניתוח prk ? טיפות הרדמה? משכחי כאבים חזקים יותר מאדויל וכדומה? אולי עוד כמה ימים מעבר ללילה הראשון עם העדשות? אני נורא מפחדת מהכאבים שאחרי הניתוח וגן מפחדת מיובש (שלמרות שנמצאתי מתאימה, יש לי כבר כעת עובש בעיניים)
תודה

שלום רב,

בגיל 45 ומעלה קיים זוקן ראייה (פרסביאופיה, צורך במשקפי קריאה). האפשרויות הן לתקן את הראייה לרחוק תיקון מלא בכל עין תוך הבנה לאחר הניתוח ישארו משקפי קריאה, או לתקן תיקון מלא את העין הדומיננטית ולהשאיר 1.50- בעין השניה לצורך קריאה (מצב הנקרא monovision). מומלץ להתייעץ עם הרופא המנתח באשר לאפרויות השונות והיתרונות והחסרונות של כל מצב.

לאחר ניתוח PRK אני נותן טיפול תרופתי מקומי המונע משמעותית את הכאב וברוב המקרים אין כלל כאב לאחר הניתוח. בשיטת הטיפול שאני משתמש בה מזה שנים רבות אין צורך כלל במשככי כאבים הניתנים דרך הפה.

נראה שאת יותר מדי מפחדת מהניתוח ומהכאבים ולכן לא מחליטה את ההחלטות הנכונות. את מוזמנת לבדיקת התאמה, ואני בטוח שכל התהליך יעבור בקלות וללא בעיות מיוחדות כמו אלפי המנותחים שעברו אצלי PRK במהלך 20 השנים האחרונות.

3811*. זה כל כך פשוט.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה