חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

דלקת עיניים כבר כמה שנים31/12/2021

שלום פרופסור,
אני בן 26, מגיל 18 בערך העיניים התחילו להיות אדומות בקביעות והאבחנה הייתה באמת דלקת אביבית לאחר מעבר בהרבה רופאים. ניסיתי באמת כל תרופה בשוק מאנטיביוטיקות ועד סטרואידים וכו'. שום דבר לא עזר לי .לפני כמה שנים קראתי באינטרנט מאמרים על פרוטופיק והתחלתי לשים בעין כשזה חוזר כל בערך חודש וזה בסוף התקופה היחידה שעזרה לי ועשתה י'נוי מהותי והקלה עלי. האם יש פתרון אחר לבעיה חוץ מהמשחה? זה מתישהו אמור להגמר או שזה הולך ללוות אותי למשך כל השנים ? תודה

ליאור

שלום ליאור,

מחלות אלרגיות בכלל, ומחלות עיניים אלרגיות בפרט, הן מצבים כרוניים הנמשכים שנים רבות. הן נגרמות בשל שילוב של נטיה גנטית וגורמי אלרגיה הנמצאים בסביבה המיידית שלנו. מכיוון שבד"כ אין אפשרות לגלות את גורמי האלרגיה, או לגרום להיעלמותם - המחלה הלארגית עלולה להימשך שנים רבות.

הטיפול התרופתי יעיל בהקלה על התסמינים, ומביא לשיפור באיכות החיים, כפי שציינת. יחד עם זאת אין תרופה שמביאה לריפוי של המחלה האלרגית. מבין כל התרופות, משחת הפרוטופיק היא היעילה ביותר, וגם הבטוחה ביותר, אך היא אינה מביאה לריפוי של המחלה. לכן יש להמישך ולהשתמש בה דרך קבע, כל יום, במיוחד במהלך האביב והקיץ. לגבי העתיד - יש סיכוי שעם השנים המחלה האלרגית תדעך ותיעלם.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה