חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

דלקת חוזרת לאחר שעברה פעם אחת06/02/2017

היי אני בן 27, בריא, מתאמן ואוכל בריא עם רקע של אלרגיה אסמטית לאבק ועוד אלרגנים אחרים. אני עובד המון, המון שעות מאומצות מול המחשב והפלאפון בפיתוח אפליקציות אשר דורש התפקססות רצינית במסכי המחשב ועבודה אינטנסיבית, לאחר בחינה של הנושא הסקתי כי הדלקת פרצה עקב עומס ועבודה מול מזגן חימום, תאורה לא אידאלית ועומס נפשי.

לפני כחודש וחצי עברתי 4 ימים של חום וכאבי ראש שהסתכמו בסוף לכדי דלקת בעיניים. קיבלתי מרופא כללית טיפות מקסיטרול למשך 5ימים, בסיום ניגשתי בשנית לרופאה שאמרה כי עליי להמשיך עם הטיפות עוד 5 ימים. המשכתי בטיפול של יום אחד ולמחרת כבר ביקרתי אצל רופא פרטי אשר בדק אותי ורשם לי טיפות אנטיביוטיקה למשך 5 ימים ולאחר מכן להזליף אופטילסט למשך חודש שלם. לאחר כשבועיים מהטיפול של הרופא הפרטי נדמה שהדלקת חלפה לה וחזרתי לעבודה אינטנסיבית מלאה מול המסכים. בשבוע האחרון לקראת סיום הזלפת האופטילסט הרגשתי שחוזרת הרגישות לאור ועכשיו הינני מרגיש כי הדלקת חזרה לה. בבדיקה אצל הרופא הפרטי לפני כ3 ימים נאמר לי כי הוא אינו רואה סימנים של דלקת יותר אבל כן רואה תגובה אלרגית בעיניים ורשם לי וולטרן אופטה פעמיים ביום למשך חודש בטענה שזה אמור לעבור ואין שום דבר מעבר.

כרגע צמצמתי כמעט לגמרי עבודה מול המסך למינימום ואני משתדל להניח קומפרוסים קל קמומיל איכותי לפחות 3 פעמים ביום. העיניים אדומות וישנה רגישות לאור. כאבי הראש פחתו.

שאלתי היא האם רצוי שאגש לרופא נוסף לבחינה של המצב? נוכחתי לקרוא כי טיפות הוולטרן יכולות לגרום לסימנים של דלקת ורגישות לאור ומכאן אינני מבין את משמעותם?

אשמח לחוות דעת לגבי השלב הבא ומה מומלץ לעשות?

המון, המון תודה !

שלום רב,

אין כל קשר בין עבודתך ובין הדלקת בעיניים. ככל הנראה הרופאים שבדקו אותך חשבו בכיוון של דלקת אלרגית. הטיפול היעיל ביותר כיום לדלקת אלרגית בעיניים הוא טאקרולימוס, אותו ניתן להשיג בצורת משחת Protopic. וולטרן אינו טיפול מתאים לדלקת אלרגית בעיניים.

אתה מוזמן לבוא לבדיקה.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה