חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

דלקת בעיניים03/04/2018

שלום רב פרופסור חג שמח ומועדים לשמחה
לפני כחודש התחיל אצלי גירוי בעיניים ובבוקר כבר היו לי הפרשות גירוי ואדמומיות כמו אלרגיה תחושה של אלרגיה וגירוי חזק הלכתי לרופאת העיניים והיא אמרה לי שיש לי וירוס וראלי ונתנה לי טיפות לאחר שבוע וחצי של סיום התרופה התופעות חזרו בארבע שנים האחרונות זו כבר הפעם הרביעית או החמישית שזה קורה למרות שקרוב לשלושים שנה הרכבתי עדשות מגע קשות נושמות לא סבלתי כמעט מדלקות הפסקתי להשתמש בעדשות בעקבות הדלקת הראשונה הרופאה אמרה לי שזה שכיח אך אני שוב עם גירויים צריבות כאבים האם לדעתך עלי לפנות לבדיקה נוספת? לא נראה לי הגיוני שכל כמה חודשים יש דלקת
תודה מראש על תשובתך ועזרתך

שלום רב,

ככל הנראה את סובלת מדלקת אלרגית של העיניים. הטיפול כולל תכשירים נוגדי דלקת הניתנים לעיניים בטיפות או במשחות כגון אנטי-היסטמינים, מייצבי תאי mast, סטרואידים. בשנים האחרונות אנו מטפלים בהצלחה בדלקת אלרגית במשחת Protopic המכילה את התרופה טאקרולימוס.

דלקות אלרגיות בעיניים הן בעלות אופי כרוני - הן עלולות לחזור כל שנה בתקופת האביב והקיץ, ולעיתים להמשך אף כל השנה. חשוב להבין שאין ריפוי מלא לדלקות אלרגיות, וכל התרופות עוזרות להקל באופן חלקי, אך אינן פותרות או מעלימות את הדלקת האלרגית.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה