ראיית תאורת לילה מרוחה05/07/2015

עברתי ניתוח PRK במספרים גבוהים 10+2 ציל' לפני 3 שנים, ואני רואה מאז כמין מריחות או משיכות על תאורה בלילה כאילו ההילות מלאות בחוטי אור. נאמר לי שהמוח יתרגל לסנן את זה ואם לא להשתמש באלפגאן, מה הסיכונים בשימוש באלפאגאן למרות שאין לי לחץ תוך עיני כלל והאם ישנם טיפולים חילופיים?

יוסי

יוסי שלום רב,

טיפול ממושך באלפאגן עלול לגרום לעיתים לדלקת אלרגית בעיניים.

טיפול אפשרי במצבך הוא לגשת למכון להסרת משקפיים בלייזר שבו משתמשים בשיטת ה- wavefront, לבצע בדיקת התאמה, ואם נשאר עובי מספיק בקרנית - לבדוק אם ניתן לבצע תיקון נוסף בלייזר. השימוש במכשיר המיישם את שיטת ה- wavefront (לדוגמא - מערכת ה- zyoptix) יכול להביא לתיקון של העיוותים האופטיים מהם אתה סובל.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה