דלקת חמורה בלחמית העין08/03/2021

שלום פרופסור,
אני חייל בשירות קרבי,
התגייסתי לפני כחצי שנה ומאז אני סובל מדלקת עיניים (לראשונה בחיי).
לדעת הרופאים שפגשתי בצבא (3 רופאי עיניים שונים) אני סובל מרגישות/ אלרגיה (דלקת בלחמית העין) כנראה מחשיפה לשמש, אבק ( לטענתם כל מה שהוא לא תל אביב, הסביבה הטבעית שלי לפני הצבא).
אני מטופל בתרופות שונות , בתחילת הטיפול טופלתי בטיפות pred forte שעזרו , בהמשך טופלתי בטיפות lotemax בנוסף לטיפות אחרות להקלה.
כאשר הופסק הטיפול בטיפות סטרואידים חלה החמרה חמורה בעיניים וחזרתי לטיפול בסטרואידים ובנוסף טיפות אופטילסט, ג׳נטיל ומשחת פרוטופיק.
אני מאוד רוצה להמשיך בשירות צבאי קרבי משמעותי.
מה ניתן לעשוך לדעתך? האם המשך הטיפול בטיפות סטרואידים יכול להזיק?
תודה רבה

שלום רב,

מומלץ להמשיך רק במשחת פרוטופיק, אותה ניתן לקחת פעם ביום לפני השינה לתקופה ממושכת. בניגוד לסטירואידים, משחת פרוטופיק יעילה יותר ואינה גורמת לתופעות לוואי, וניתן לקחת אותה בביטחה לתקופה ממושכת.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה