אלרגיה לדמעות מלאכותיות ?16/08/2017

לפרופ' אבי סלומון שלום וברכה

אני כחודש וחצי לאחר ניתוח לאסיק והניתוח עבר בהצלחה ואני רואה 6/6 אולם בחודש האחרון בבקרים אני קמה עם נפיחות בעין ותחושה של גירוי, אני משתמשת בהילוקומוד והאבחנה של הרופא בקופת חולים היתה שכנראה יש לי אלרגיה לטיפות עיניים ובמקביל המליץ על שבוע של טיפות סטרואידים לעין.
שאלתי – האם אכן יש אלרגיה כזאת (להילוקומוד אין חומר משמר) ?
האם יש תחליף של טיפות עיניים מומלץ (ניסית גם את בי-נטרואל) ?
בתודה מראש

שלום רב,

קשה לי להאמין שיש אלרגיה להילוקומוד... רב הסיכויים שאת אלרגית לגורם כלשהוא אחר. יש כל כך הרבה גורמי אלרגיה בסביבה המיידית שלנו (באויר, בתזונה, בבגדים, בחומרי קוסמטיקה, חומרי כביסה ועוד).

ניתן להשתמש במגוון רחב של תחליפי דמעות - כולם ניתנים להשגה ללא מרשם רופא בכל בית מרקחת. את יכולה לבחור תכשיר אחר כלשהוא ולנסות אותו מספר ימים, ואם הוא טוב לך - המשיכי אתו. אם לא - נסי תכשיר אחר. לכל אדם יש תגובה אחרת לתחליפי דמעות, כך שאין כאן חוקים, ולא ניתן להמליץ על תכשיר אחד על פני האחרים.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לתיאום בדיקת התאמה חינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם