חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

עין ימין אחרי הניתוח25/08/2015

עברתי לפני שבועים prk ולאחר שבוע ( שסבלתי רק בעין שמאל ) הורידו לי את העדשות אחרי כמה שעות עין ימין נהיית אדומה ושרפה לי, אך אם הייתי עוצם את שני העיניים לא הייתי מרגיש כאב אבל אם עין שמאל היית פתוחה אפילו שימין סגורה היה שורף לי, אז חזרתי לרופא למחרת בבוקר והיא שמה לי עדשה עם מספר של רבע בעין ימין ואז הפסיקו לי הכאבים אחרי יומים הורידה לי את העדשה וברוך השם כבר לא כואב , בנוסף לקח היא הביאה לי מרשם של טיפות של סטרואידם שונות מהטיפות שהיו לי ואני הבנתי ממנה בטעות שזה כאילו דמעות אז השתמשתי כל שעה למשך חצי יום ואז הייתי אצל הרופא והיא הסבירה לי שזה לא דמעות . השאלות שלי הם 1. אם זה לגטימי שאחרי הורדת העדשות עין ימין שרפה ונהיית לי ככה אדומה והאם זה יהרוס לי את הראייה לטווח הארוך
2. אם גרמתי נזק משמעותי שהשתמשתי במשך חצי יום כל שעה בסטראודים

יש לציין שעברו שבועים מאז הניתוח ואני רואה טוב אך עדיין לא 6/6 .
תודה רבה וסליחה שכתבתי מגילה..

אדיר

שלום אדיר,

קרוב לודאי שלאחר הוצאת העדשות נוצר פצע שטחי בקרנית (קיךוף של שכבת תאי הציפוי של הקרנית) - ולכן הרופאה שמה לך עדשת מגע טיפולית למספר ימים בעין זו. לאחר מספר ימים של שימוש בעדשה תאי הציפוי צומחים מחדש והפצע מתרפא. לא יגרם לך נזק לטווח הארוך כתוצאה מכך. גם לא יגרם לך נזק מכך שהשתמשת בטעות בסטרואידים בתדירות גבוהה למשך כחצי יום, אך תשתדל בהמשך הטיפול להיות יותר מדוייק וזהיר באופן נטילת הטיפות.

הראייה תמשיך ותשתפר, ולבסוף אתה תראה 6/6. ניתוח להסרת משקפיים בלייזר בשיטת PRK, הוא ללא ספק השיטה בטוחה ביותר כיום מבין כל השיטות הקיימות להסרת משקפיים, גם אם הוא כרוך בתקופת החלמה ובשימוש בעדשות מגע.

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה