חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח להסרת משקפיים לסובלים מבלפריטיס, יובש וצילינדר31/10/2015

שלום,

אני בת 30 ולאחרונה אובחנתי עם בלפריטיס ואינני מסוגלת יותר להרכיב עדשות מגע כיוון שגורמים לי לגירוי בעפעפיים ונפיחות חריפה. אני סובלת הרבה מיובש ואינני יודעת אם זה אחד הגורמים לבלפריטיס או שנגרם כתוצאה מכך. כיוון שקשה לי מאוד להסתגל למשקפיים אני שוקלת לעבור ניתוח הסרה. עדין לא עברתי בדיקת התאמה, אך קראתי שניתוח לייזר מגביר את היובש בעין ורציתי לדעת מה דעתך? כמו כן האם אנשים עם בלפריטיס נחשבים לא מתאימים?

המספרים שלי הם -3.75 ו -3.30 וצילינדר של 0.5. כיוון שלא הצלחתי להסתגל לראיה עם תיקון של הצילינדר במשקפיים, המספרים במשקפיים שאני מרכיבה הם ללא הצילינדר. באם ימצא שאני מתאימה לניתוח בבדיקה, האם יכללו לי את התיקון לצילינדר בניתוח? האם יכול להיווצר מצב שיהיה לי קשה להסתגל לתיקון של הצילינדר לאחר הניתוח?

תודה,
ענת

שלום ענת,

ניתן לבצע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר גם לאנשים הסובלים מדלקת העפעפיים (בלפריטיס) ומיובש בעיניים. הניתוח יעזור בכך שלא תזדקקי יותר לעדשות מגע, שמחריפות את דלקת העפעפיים ואת היובש בעיניים. יחד עם זאת תצטרכי להתמודד גם בעתיד עם שתי תופעות אלו, ולטפל בהן על פי הצורך. כדי להכין את העיניים לניתוח יתכן שתצטרכי לעבור טיפול של כשבועיים בטיפות סטרואידים כדי להקטין את הדלקת לקראת הניתוח.

את הצילינדר מורידים ללא כל בעייה בכל ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.הראייה לאחר הניתוח תהיה טובה בהרבה מהראייה שיש לך עכשיו עם משקפיים שבהן הצילינדר לא בא לידי ביטוי. הצילינדר במשקפיים נותן תיקון אופטי פחות מדוייק יחסית לעדשות מגע. התיקון בלייזר מדוייק יותר מאשר התיקון במשקפיים, ודומה יותר לתיקון המושג בעדשות מגע. 

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה