להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 25/02/2018 קרוטוקונוס

    היי ,
    עברתי טיפול קרוס לינקינג בדיוק לפניי שלושה שבועות אחרי שבוע התחלתי להרגיש כאבי ראש חזקים שנמשכים לפרקים עד עכשיו זה תופעת לוואי של הטיפול או שאתה ממליץ לבדוק את זה ? ועד מתי אני אמור לקחת טיפות לעיניים?

    63004a57b6a6aca87277dc227fff50e5
    שלום שי,

    ככל הנראה כאבי הראש אינם קשורים לטיפול שעברת בעיניים, ןצריך לערוך בירור נפרד לסיבת כאבי הראש אצל רוםא המשפחה.

    לאחר קרוס לינקינג אני נוהג לתת טיפות סטרואידים למשך 2-3 חודשים מהטיפול, בהתאם למצב.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.