להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 08/04/2015 נפיחות עפעפיים ואדמומיות לאחר הסרת איפור

    שלום פרופסור,

    אני בת 25 ומזה כשלושה חודשים שאני סובלת מאותו בעיה כאשר אני שמה איפור בעיניים. בערך אחרי כשש שעות מתחילים גירודים בעפעף התחתון של עין שמאל, וכשאני מסירה את האיפור שני העיניים מתנפחות לי, וכשאני קמה בבוקר המראה מחריד. שנים שההחומרי איפור שאני משתמשת הם הכי עדינים בשוק והמסיר איפור גם היפואלרגני ומעולם לא היה לי בעיה איתם.
    איפה יכולה להיות הבעיה? והאם זה יעבור?

    ליסה

    4a438fef_09b0e49e_art%20eye%202

    שלום ליסה,

    נראה שאת סובלת מתגובה אלרגית לחומרי האיפור, אפילו שהם לכאורה "עדינים". תגובה אלרגית לחומרים אתם אנו באים במגע יכולה להתפתח גם אחרי שנים רבות של שימוש. לא תמיד ברורה לכך הסיבה. לעיתים יתכן שינוי לא צפוי במרכיבים של אותם חומרי האיפור, בד"כ בגלל תקלה בתהליך הייצור. מומלץ לנסות תכשירי איפור אחרים שאינם גורמים לך לאלרגיה. כ"כ מומלץ להתייעץ עם רופא עור או עם מומחה לאלרגיה, כדי לשקול את הצורך בביצוע תבחיני עור לבדיקת גורמים להם את אלרגית.

    בברכה, 


    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.