להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 23/12/2014 ניתוח פטריג’יום

    שלום רב פרופסור,
    לפני חודשיים עברתי ניתוח לפטריג’יום בעין ימין. לדבריה של רופא המנתחת הניתוח היה מוצלח. בלילה הראשון כמעט לא ישנתי-בלי הפסקה ירדו דמעות מעין ונוזלים מעף. שמתי במשך כ45 יום סטרואיד ותרופה נגד הדלקות ע”פ הנחיות של הרופא. לפני כשבועיים הייתי אצל הרופא והיא הורידה לי את העדשה הזמנית שהיא שמה לי במהלך הניתוח. מאז התחילו הבעיות(גם לפני הם היו, אבל זה החמיר את המצב). יש לי התייבשות לא רגילה בעין, הרגשה של גוף זר ואזור לבן בעין הפך להיות עם עגול צהוב מפחיד! צילמתי את העין ושלחתי לרופא בווצאפ, היא אמרה שזה יעבור ולהשתמש כל שעתיים בתחליף דמעות. עברו מאז כשבועיים, מצב כמעט לא השתנה. אודה לך מאוד אם תגיד לי מה עלי לעשות.
    בכבוד רב,
    יקותיאל
    050-7721317

    שלום רב,

    מה שעליך לעשות הוא להמשיך במעקב אצל הרופאה המנתחת, להישמע להוראותיה ולהתאזר בסבלנות. תקופת ההחלמה לאחר ניתוח פטריגיום משתנה מאדם לאדם. במהלך השבועות שלאחר הניתוח תיתכן תחושת גוף זר, דקירות, צריבה ואי נוחות בעין. אלו הם תוצאה של תהליך הריפוי הטבעי המתרחש בעין לאחר הניתוח. בתקופה זו יש לקחת בקביעות טיפות סטרואידים (עד 3 חודשים לאחר הניתוח) ותחליפי דמעות. עם הזמן הרגשתך תשתפר ותהליך הריפוי יסתיים.

    בברכה,

     


    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.