להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 16/05/2011 משקעים בקרנית

    מה גורם למשקעים בקרנית
    כמו כן אני לוקחת פואקוניל האם זה מפריע אודה על תשובה מהירה
    האם ללכת למיון

    שלום עופרה,

    קיימות סיבות רבות למשקעים בקרנית. תרופות שונות עלולות לגרום למשקעים בקרנית.
    פלאקווניל (הידרוקסיכלורוקוין) יכול לגרום למשקעים פיגמנטיים בקרנית. בד"כ הם לא מפריעים לראייה, ולאחר הפסקת התרופה הם נעלמים.
    פלאקווניל יכול לגרום גם לשינויים במקולה (הנמצאת במרכז הרשתית), לאחר שימוש ממושך.
    מומלץ לפנות למומחה לרשתית, שישלח אותך למספר בדיקות כדי לשלול פגיעה של התרופה ברשתית (EOG, ראיית צבעים ושדה ראייה מרכזי).
    בכל מקרה - אין צורך בפנייה דחופה למיון.

    בברכה,
    פרופ' אבי סלומון
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.