להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 11/06/2017 יובש בעינים

    נותחתי קטרקט בלייזר.עין אחת לפני חודש ועין נוספת לפני שבועיים.יש לי תחושות של יובש שלא היו קודם מעולם.אבנים חול.כבדות בעפעפים.תחושה של עדשת מגע שלא התרגלתי אליה .שמה כל שעה או שעתים ססטין אולטרא כבר מס שבועות וגל ססטיין בלילה ועדיין ממשיך היובש
    הרופאה הנמנתחת אמרה שהניתוח נראה יפה ועלי להשתמש בטפות
    .
    האם להשתמש ברסטזיס?או מה לעשות?האם זה יחלוף לחר הניתוח או המצס ישאר כך?

    Mona_Lisa_detail_eyes
    שלום רב,

    יובש בעיניים הוא מצב שכיח למדי שבא לידי ביטוי לאחר ניתוחים בעיניים. לא ברור הקשר בין הדברים, אך יתכן שהטיפות אותן לוקחים לאחר הניתוח גורמת ליציאה מהאיזון העדין שהיה עד לניתוח, ולתחושות שאת מתארת. היובש עלול להישאר בצורה כזו או אחרת לצמיתות. הטיפול כולל תחליפי דמעות שונים, נוגדי דלקת, וחסימת דרכי ניקוז הדמעות. מומלץ לפנות למומחה לקרנית.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.