להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 14/01/2017 טיפות סטרודקס

    האם יתכן שאני לא מרגישה טוב בעקבות נטילת התרופה.לפני 5 ימים עברתי ניתוח בעין כריתה והשתלת קרנית ונאמר לי להשתמש בסטרודקס.כבר 3 ימים שאני חשה מוזר עם הרגשות משונות .לציין שאני לא נוטלת תרופות אף פעם.
    תודה נורית

    watermark
    שלום רב,

    טיפות סטרודקס לאחר השתלת קרנית ניתנות כדי למנוע דחייה של השתל. הן ניתנות בד"כ מספר פעמים ביום, למשך כשנה, ולעיתים אף יותר, לאחר הניתוח. הספיגה הסיסטמית שלהן זניחה, והן ככל הנראה לא הסיבה לתחושה הכללית הלא טובה שלך. מומלץ בכל מקרה להיבדק הן ע"י רופא המשפחה והן ע"י רופא העיניים.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.