להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 10/06/2017 טופמקס ויובש בעיניים

    שלום ותודה מראש על תשובתך
    הפסקתי ליטול כדור שינה והפסקתי טיפול בנוקטורנו…כדי לשלול יובש בעיניים ממנו אני סובלת כשלושה חודשים…
    הרופאה המליצה ,כתחליף ,ליטול טופמקס (נגד מיגרנות במבוגרים…) האם הוא לא יכול לגרום ליובש?
    הפסקתי התרופות שציינתי לפני כשבוע, עדיין לא מרגישה בשיפור משמעותי ביובש….
    תודה על תשובתך…ריקי

    eyes of van gogh
    שלום רב,

    גם Topamax יכול לגרום ליובש בעיניים. תרופות רבות גורמות ליובש בעיניים. יחד עם זאת יתכן שהיובש אצלך הוא תופעה הנגרמת כתוצאה מהגיל או סיבות אחרות , ולא קשורה בהכרח לתרופות.

    ניתן לטפל ביובש בעיניים בדרכים שונות כגון תחליפי דמעות, נוגדי דלקת וחסימת תעלות ניקוז הדמעות.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.