להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 18/10/2015 הרפס קרטיטיס

    שלום רב לפני כשבועיים לערך הרגשתי תחושה לא נעימה בעיין וגם היה לי חום גבוה 39.2 עם רעידות לגבי החום לקחתי אופטלגין עד לירידת החום ,כעבור שבוע לערך התחלתי לראות בעין כפול וכן היה לי טשטוש בראיה פניתי לרופא עניים שאמר לי שמדובר בהרפס קרטיטיס וכטיפול נתן לי כדורי אציקלוויר 400 מ”ג 5 פעמים ביום ,לציין שהחום הגבוהה שוב הופיע ברמות גבוהות וטופל בכדורים, היום בביקור חוזר הרופא רשם דנדריט ארוך מהלימבוס בשעה 1 ועד קרנית שעה 7 הקפי עם הנצות לכל אורכו , ונתן לי שוב כדורים למשך 7 ימים ואמר לי שזה הטיפול היחידי הקיים לבעיה זו
    לציין שלפני שבועיים לפני הופעת החום והטשטוש בעיין קיבלתי הזרקה אפידולרית ונוגדי כאבים,
    שאלתי היא האם יתכן בגלל הזרקת הזריקה בגב נוצר ההרפס, ומה נטיפול שניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה בברכה מיכאל

    pop_art_eyes_by_xsuicidalcupcakex-d3i8by1

    שלום מיכאל,

    לא ברור מה גרם להרפס בקרנית, ולא נראה שיש קשר לזרקיה האפידוראלית. בנוסף לטיפול הסיסטמי שקיבלת בכדורי Acyclovir, יש לתת לך גם טיפול מקומי במשחת Acyclovir (שים לב שיש משחה לעיניים ומשחה לעור, ויש להשתמש רק במשחה המיועדת לעיניים). משחה זו אינה זמינה בחלק מבתי המרקחת בגלל בעיות ביבוא בשנה האחרונה. מומלץ לעשות מאמץ ולמצוא את המשחה.

    בברכה,


    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.