להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 21/05/2019 הלחמת ריסים

    שלום ד”ר שמי מיכל בת 29 בריאה בד”כ
    עושה הלחמת ריסים(הדבקה)מזה כשלוש שנים ללא כל תופעה.
    לפניי כשנה וחצי עברתי ניתוח לייזר בשיטת לאסיק ..בהלחמה שלאחר הניתוח התחיל גרד ונפיחות(לא יודעת אם קשור לניתוח)אך הגרד והנפיחות החלו בהלחמה שעשיתי לאחר הניתוח..לפניי הניתוח לא היו תופעות במשך שנה וחצי.
    הלכתי לרופא עיניים..הוא נתן משחת מקסיטרול..מקריאה באתרך אני מבינה שסטרואידים זה לא טוב בלשון המעטה.ובטח כל שכן לא לאחר ניתוח להסרת משקפיים.
    נכון להיות אחריי כל הלחמה פעם בחודש העיניים למשך יומיים שלושה נפוחות ומגרדות בצורה לא רגילה (לא יכולה לוותר על הריסים מסיבות אישיות)
    האם יש תחליף למקסיטרול?שאכן עוזרת במעט אבל לא מעלימה את התופעה לחלוטין?
    משחה או טיפות מומלצים?שאיח בהם סיכון לאחר לייזר?
    והאם יכול להיות שבעקבות הניתוח נוצרה רגישות כלשהי??

    eyeball-clipart-eye-md
    שלום רב,

    יותר פשוט להפסיק עם הדבקת הריסים. ככל הנראה הדבק או הריסים עצמן גורמים לתגובה אלרגית. אין כל קשר לניתוח שעברת.

    בברכה,

     
    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.