להתבונן, לשאול, לגלות

לראות את כל הצבעים שבעולם

לראות תמיד, בכל גיל

לראות רחוק, ללא גבולות

לראות את הגוונים והאורות

לראות ברור, להיות חופשי

  • 31/12/2014 אחר הסרת משקפיים בלייזר ASA

    עברתי ניתוח לפני שבוע והסרת את העדשות אתמול , יש לי קצת גירוד וכאב אחרי .
    מה יהיה האם ימשיך??
    וגם הרפוא המליץ להפסיק את האנטיבוטיקה ולהמשיך עם הסטרואידים.
    ומה התופעות של יובש העינים ? וכמה יכול להמשיך?
    תודה רבה ד״ר ויום נעים

    10539074-Fashion-make-up-of-a-beauty-woman-eye_-Got%20Blue-Green

    שלום רב,

    תחושות של צריבה וגירוד אופיניים לשבועות שלאחר הטיפול, והם תוצאה של יובש קל בעיניים. ניתן לטפל בכך בעזרת תחליפי דמעות. הטיפול המקומי בסטרואידים נמשך מספר שבועות עד מספר חודשים לאחר הניתוח - על פי הנחיות הרופא המנתח. אין צורך באנטיביוטיקה מקומית לאחר הסרת עדשות המגע הטיפוליות.

    היובש בעיניים נמשך בד"כ מספר ימים עד מספר שבועות לאחר הניתוח, ופוחת בהדרגה. מדובר ביובש קל שחולף מעצמו, ואינו גורם לנזק כלשהוא. בתקופה זו יש להרטיב את העיניים עם תחליפי דמעות, רצוי ללא חומרים משמרים, על פי הצורך, ועל פי הנחיות הרופא המנתח.

    בברכה,


    פרופ' אבי סלומון
    רופא עיניים ומומחה לקרנית
    שתפו ברשתות החברתיות:
    יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


    קראתי והסכמתי לתנאי השימוש
    שאלות גולשים:

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    לקביעת תורים

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.