חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

שימוש יתר בטיפות10/01/2021

שלום הרופא אבי סלומון, לא מזמן עשיתי הסרת משקפיים בלייזר בשיטת PRK (לפני שבועיים וחצי) והמנתח אמר לי להשים כמו טיפות ג'ל כאלה לפני השינה והוא אמר שזה טוב כי זה שומר על השכבה החיצונית של העין במהלך הלילה וזה מונע יובש בעיניים. הוא אמר שכדאי לטפטף את הטיפות למשך השבוע וחצי הראשונים ואם מרגישים יובש בעיניים אז אפשר להמשיך
שאלתי היא האם אתה חושב שכדאי להמשיך כי זה תמיד יכול להיות טוב ולהוסיף הגנה לעין או ששימוש יתר במקרה הזה עלול להזיק ולא כדאי להמשיך?(אני שואל אותך כי אין לי אפשרות לשאול את המנתח עצמו)

יונתן

שלום יונתן,

טיפות המכילות ג'ל לסיכוך העיניים לפני השינה מונעות יובש בעיניים במהלך הלילה, ומקילות על פתיחת העיניים בזמן היקיצה. הג'ל מקטין את החיכוך בין העפעפיים והקרנית, ומאפשר פתיחה קלה יותר של העיניים בבוקר, במיוחד במהלך השבועות הראשונים לאחר הניתוח. ניתן להשתמש בהן ללא הגבלה לכמה זמן שרוצים. אין חשש לשימוש יתר או לנזק כלשהוא לעיניים, מכיוון שלא מדובר בתרופה, אלא בטיפות המכילות נוזל סיכוך. כל זמן שאתה מרגיש יובש בעיניים, במיוחד בלילה, וכל זמן שפתיחת העיניים בבוקר כרוכה באי נוחות או צריבה, מומלץ להמשיך ולהשתמש בהן.

מוזר שאין לך אפשרות לשאות את המנתח עצמו... יכול  להיות שטעית בבחירת המנתח?

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה