חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח לייזר להסרת משקפיים13/12/2015

שלום,
בעבר היו לי 2 קרעים ברשתית, הבנתי שזה לא בעייתי וניתן לבצע ניתוח לייזר. האם כדאי לעשות ניתוח בשיטת prk או לאזיק? בנוסף יש לי יובש נוראי בעיניים ואני שמה 3 פעמים ביום ג'נטיל ג'ל (היום זה היום השלישי וזה לא ממש עוזר) האם יש טיפות שאתה ממליץ עליהן למניעת יובש? אני חוששת לבצע את הניתוח כי הבנתי שהוא גורם ליובש נוסף בעיניים.. מה לעשות?

טלי

שלום טלי,

אם כל הקרעים ברשתית טופלו ע"י מומחה לרשתית, הרי שאין כל מניעה לבצע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר. שתי השיטות טובות מאוד ומביאות בסופו של דבר לאותה תוצאה בדיוק. אני מעדיף את שיטת ה- PRK מכיוון שהיא כרוכה במידה רבה יותר של בטיחות לטווח הארוך, משאירה עובי רב יותר בקרנית, וכרוכה במידה פחותה בהרבה של תופעות לואי.

יובש בעיניים היא אכן תופעת הלוואי העיקרית לאחר הניתוח. קיימות דרכים רבות לטיפול ביובש בעיניים, הכוללות תחליפי דמעות, טיפות עם חומרים נוגדי דלקת, וחסימה של דרכי ניקוז הדמעות. עם טיפול ומעקב נכונים ניתן להתגבר על הבעיות הללו לאחר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הנעשה באדם עם עיניים יבשות. ביצוע הניתוח אצל מומחה לקרנית שהוא גם מומחה לניתוחים להסרת משקפיים בלייזר מבטיח טיפול ומעקב נאותים אחרי בעיית היובש לאחר הניתוח, ופתרון מהיר ויעיל של בעיה זו.  

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה