חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

איך מבטיחים שלא מתבלבלים בין קליינטים?20/06/2020

סליחה על השאלה המוזרה אבל אני מפחד שיתבלבלו ביני לבין מנותח אחר ביום הניתוח ואז ישייפו לי מהקרנית כמות שלא מתאימה לעין שלי. איך מבטיחים שזה לא יקרה ?

שלום רב,

בחלק ממערכות הלייזר יש תכונה הנקראת iris registration. מדובר במערכת המבצעת לפני הניתוח (בבדיקת הטרום-ניתוח) מספר צילומים של הקשתית של כל עין. לקשתית יש מבנה מיוחד לכל אדם ואדם, המבוסס על אינסוף צירופים של שקעים ורכסים. כמו בטביעת אצבע שבה לכל אדם יש תבנית ייחודית, כך יש תבנית ייחודית של קשתית לכל אדם ולכל עין. אין שתי עיניים או שני אנשים שיש להם את אותה תבנית של הקשתית (איריס). המידע של תבנית הקשתית נשמר בזיכרון יחד עם תבנית השיוף של כל עין. במהלך הניתוח מתבצע צילום של הקשתית ע"י מצלמות וידאו מהירות, שמשוות את המידע על פני הקשתית בזמן אמיתי עם התמונות שנלקחו לפני הניתוח. אם המערכת לא מזהה את העין, היא תתריע על כך ולא יתבצע טיפול. בנוסף מערכת זאת מזהה את מיקום העין ותנועות סיבוביות של העין, ומאפשרת לעקוב במהירות אחר תנועות העין לכל הכיוונים במהלך הטיפול.

מערכות מתקדמות אלו של רישום הקשתית ועקיבה מהירה מאפשרות בטיחות בטיפול (כך שרק העין הנכונה תנותח), ודיוק בביצוע השיוף (כך שגם אם העין זזה המערכת תשלח תמיד את קרני הלייזר למיקום הנכון).

מומלץ לוודא מראש, בשיחה עם הרופא המנתח במהלך בדיקת ההתאמה, שבמערכת הלייזר של המכון בו אתה רוצה לעבור את הניתוח אכן משתמשים במערכות משוכללות אלו.

אתה מוזמן אלינו לבדיקת התאמה. 5023*.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה