חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

תרופה המיועדת לעידוד ייצור תאי האנדותל שבקרנית העין.24/08/2019

פרופסור סלומון היקר שלום רב!
בהמשך לתשובתך השניה אלי בקשר לתרופה המיועדת לעידוד ייצור תאי האנדותל שבקרנית,
ראשית ברצוני לציין שנוצרה חוסר הבנה כתוצאה מחוסר במידע לגבי מצבי.
נולדתי בשנת 1966 עם 2 עיניים ירוקות,יפות ובריאות והייתי בן אדם מאושר ושמח.
בשנת 1995 עברתי ניתוח סימפטקטומיה לצורך פיתרון בעיה של הזעת יתר בכפות הידיים,כתוצאה מהניתוח נפגעה קשות עיני השמאלית בתסמונת הורנר (שיתוק אוקלי סימפטטי),העפעף צנח(פטוזיס),האישון התכווץ(מיוזיס) וצבע העין התחלף מירוק לתכלת( הטרוכרומיה אירידיס),
הפכתי מאדם מאושר ושמח לאדם עצוב ואומלל,אנשים שהיו מביטים בעיני היו מגיבים בתדהמה או בצחוק או אפילו בבהלה,דבר שגרם לי לאומללות רבה ולצער רב.
הגעתי למצב שבו הייתי מכסה את עיני הפגועה ברטייה מרוב הבושה!
בשנת 2016 עברתי בהודו ניתוח להשתלת קשתיות מלאכותיות בשיטת brightocular ושוב קיבלתי עיניים יפיפיות ושוב חזרתי להיות אדם מאושר ושמח.
לצערי הרב,כעת לאחר 3 שנים מהניתוח התגלתה בבדיקה שגרתית בעיה של ספירה נמוכה של תאי אנדותל בקרניות העיניים(644 בעין ימין ו-2041 בעין שמאל),
בעצת רופא העיניים שבקופ״ח נגשתי להבדק אצל רופא מומחה לקרנית בבי״ח אשר יעץ לי להוציא את הקשתיות המלאכותיות מעיני,דבר שמבחינתי יהיה חד משמעית לחזור ולהיות אדם אומלל ועצוב!
כרגע ראייתי היא עדיין 6/6 בשתי העיניים וכמעט ואין בצקת בקרניות העיניים(רק מינורית בהיקף העין הימנית).
התרופה לעידוד ייצור תאי האנדותל שבקרנית היא מבחינתי אור של תקווה להשאר מאושר ושמח ולא לחזור ולהיות אומלל ועצוב!
אני פונה ללבך ומבקש שתבין את מצבי הקשה ותעזור לי בבקשה לנסות ולטפל בבעייתי ע״י התרופה הטובה ביותר שקיימת בעולם לצורך עידוד ייצור תאי האנדותל שבקרנית העין.
אשמח לבוא ולהיפגש עמך,להציג בפניך את כל החומר הרפואי והבדיקות שברשותי ולהבדק שוב על ידך וכמובן שאשמח לפצותך ברוחב לב על עזרתך האנושית בפיתרון בעייתי שהיא הרבה יותר מבעייה בעיניים אלא חד משמעית מבחינתי ההבדל בין להמשיך ולהיות אדם מאושר ושמח או לחזור ולהיות אדם אומלל ועצוב שמתבייש אפילו להסתובב בין הבריות ולהביט בהן בעיניים!!!
בתקווה שבע״ה תנסה לעזור לי כמיטב יכולתך ,
בכבוד רב
סופר יצחק.

שלום רב,

אין ספק שהחלטת להרוס את העיניים שלך. הניתוח אותו עברת היה ניתוח מסוכן ומיותר, שהכניס אותך לתהליך ארוך ומסוכן של סיבוכים ונזקים לעיניים כמו גלאוקומה, קטרקט ופגיעה באנדותל הקרנית שתביא בסופו של דבר לבצקת בקרנית ולצורך בהשתלת קרנית. צבע העיניים לא הופך אנשים נורמליים לעצובים ואומללים, אך ראייה לקוייה ועיוורון בהחלט כן.

בשלב זה נראה לי שתתמקד בניתוחים להסרת הקשתיות המלאכותיות המזיקות והמיותרות שהושתלו לך בהודו. לאחר שתעבור ניתוחים אלו בהצלחה מומלץ להיות במעקב קבוע אצל רופא עיניים מומחה לקרנית, ולבצע בדיקות תקופתיות של עובי הקרנית וצילום תאי האנדותל.

בכל הנוגע לתרופה שלא רשומה לשימוש בארץ ומשווקת ביפן - אינני יכול לתת לך עצות או המלצות כלשהן.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה