חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

תיקון בעין אחת !!25/11/2020

שלום דוקטור גילי הוא 40
אני עשיתי תיקון לעין אחד אחרי שחזר המספר בימין 1ורבע ובשמואל 1וחצי עם רבע צילנדר .
עשיתי תיקון בעין ימין הדומיננטית .השאלה שלי מהתחלה אני רציתי לעשות תיקון בשתי העיניים אבל הרופא מתעקש שלא צריך בשתי העיניים כדי שלא אצטרך משקפיים לקרוב אני חודש אחרי בעין שעשו בה תיקון רואה עשר אבל לא מסתדר בנהיגה בלילה או בראיה לרחוק קשה לי אני מתאמץ הרבה ומרגיש עייפות בעיניים
בבקשה ממך מה אתה מיעץ לי צרך לעשות בעין השניה נכון ?

שלום רב,

הרופא שלך צודק. לא הייתי נוגע בעין השנייה. השארת מספר קטן באחת העיניים בגיל שלך הוא מעשה נבון, כי זה מה שיאפשר לך לקרוא ולעבוד מול מחשב בשנים הקרובות ללא משקפי קריאה. מכיוון שעיקר הזמן אנו מבלים במשרד מול מחשב, ועסוקים בלקרוא מידע דיגיטלי ממסכים שונים, הרי שמינוס 1 עד מינוס 1.50 בגילאי 40+ הוא ברכה, מכיוון שזה מנטרל את ה 1.00+ או 1.50+ שאתה צריך כדי לקרוא.

בכל הנוגע לנהיגה - אני מניח שרב השעות ביום אתה לא נוהג, אלא נמצא מול המחשב. לכן כשאתה חושב על כל מה שאתה עושה בחייך ובמהלך יום רגיל, הרי שהסידור הנוכחי הנקרא mono-vision, הוא פשרה הולמת המאפשרת לך לעבוד על הקרוב עם עין אחת (שלא תוקנה), ולראות לרחוק עם העין השניה (שתוקנה). מדובר בפשרה שמתאימה מאוד לגיל שלך.

אם תעשה ניתוח לעין השניה תראה טוב יותר בזמן נהיגה, אבל תזדקק בקרוב מאוד למשקפי קריאה לכל העבודה שלך במשרד (קריאה + מחשב).

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה