חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

שימוש בעדשות מגע לאחר תסנין בקרנית04/06/2017

שלום,
בת 23 מרכיבה עדשות מגע יומיות ומקפידה על הגיינה. לפני ארבעה ימים הרגשתי כאב בעין, הורדתי ישר את העדשה ושמתי לב על כתם לבן קטן ליד האישון. מיד פניתי לרופא עיניים שהבחין בתסנין בגודל 0.1 מ"מ על הקרנית והתחלתי טיפול אנטיביוטי. היום הייתי בביקורת ונאמר לי שהמצב משתפר ושאמשיך את טיפול עם הטיפות עד הביקורת הבאה.

השאלה שלי היא כזאת : במידה ויהיה ריפוי מלא ללא כל סיבוך, אוכל להמשיך להשתמש בעדשות מגע ? או once יש זיהום בקרנית כדאי להיפרד מהן לתמיד?
תודה רבה.

שלום רב,

במילה אחת: כן.

בשתי מילים: כן, בהחלט!!!

ביותר מילים: עדשות מגע מסוכנות לבריאות העין. הן גורמות לדלקת אלרגית כרונית, ליובש בעיניים, לצמיחת כלי דם בקרנית, לנפילת העפעף העליון עם השנים, והמסוכן מכל - זיהום בקרנית. זיהום בקרנית הוא מצב שמסכן את שקיפות הקרנית ועלול לגרום לפגיעה קשה ולא הפיכה בקרנית ולירידה קבועה בראייה. ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר מצד שני הם בטוחים ויעילים (קיים כבר למעלה מ-30 שנה), ועל כך תעיד הספרות הרפואית המדעית העניפה. אין כל ספק כיום שניתוח להסרת משקפיים בלייזר מהווה חלופה בטוחה ובריאה לעדשות המגע המסוכנות.

את מוזמנת אלינן לבדיקת התאמה. 052-6741425 או 1800-200-222 (לבחירתך 2 מרכזים: ברמת גן במתחם הבורסה בבית גיבור, ובירושלים בגן הטכנולוגי מלחה).

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה