חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

שימוש בטיפות לוטמקס בעת החמרה של אלרגיה אביבית28/02/2018

שלום,
בני סובל מאלרגיה אביבית מזה כ- 4 שנים (הוא בן 9).
הוא היה אצלך במספר ביקורים, כאשר בשנתיים האחרונות העיניים היו בסדר, תודות לשימוש במשחת פורטופיק בלבד, במינון נמוך (אחד ליומיים שלושה).
לפני כחודש וחצי החל החמרה בעין ימין, הגברנו את השימוש במשחה לרמה יומיומית (ב-2 העיניים כמובן), ולמשך שבוע, בסוף חודש ינואר, נתנו לו טיפות לוטמקס (2 טיפות ב-3 הימים הראשונים, 1 טיפה ב-3 ימים נוספים). המצב נרגע למספר ימים ושוב החמיר ב-3 הימים האחרונים.
העין שורפת לילד, והוא מתקשה בתפקוד השוטף שלו.

להלן שאלותיי:
1. אנחנו מעוניינים להקל על הילד במיידי ולתת לו טיפות לוטמקס למשך שבוע, במינון גבוה יותר: למשך 3 ימים 3 טיפות בכל יום, למשך 2 ימים 2 טיפות בכל יום, וליומיים נוספים טיפה בכל יום – האם נשמע הגיוני או שאתה מציע מינון אחר ?
2. האם מספיק לשים בעין אחת מכיוון שעין שמאל לגמריי בסדר ?
3. מה הדרך להרגיע בימים קשים שבהם העין דומעת, ושורפת לילד ?

המון תודה על השיתוף פעולה.

שלום רב,

כל מה שאתה כותב נשמע לי לא הגיוני ואפילו בעייתי.

השאלה שלך מצביעה על חוסר הבנה מוחלט של השפעת השימוש במידע באינטרנט על טיפול במחלות ועל רפואה בכלל. מטרת המידע היא לא להפוך אותך לרופא שמטפל במשפחה שלו. מה שאתה מבקש ממני כאן זה לתת לך "מתכון" פרטני דרך פורום באינטרנט כיצד לטפל בבנך, וזאת ללא בדיקה כמקובל. המטרה של התייעצות באינטרנט היא לתת מידע כללי, לעזור בהבנת מחלות ודרכי הטיפול, ולתת כיוון ראשוני כדי לעזור לאנשים להמשיך עם הטיפול הרפואי הנכון. הטיפול הרפואי תמיד מבוסס על מפגש בלתי אמצעי בין רופא ומטופל. המפגש הזה הוא אחד מאבני היסוד של רפואה תקינה. אתה מבקש לעקוף את זה, ולבקש מהרופא שיתן לך פתרון פרטני, עד לרמה של המינון היומי ואיך לרדת בהדרגה במינון וכו'.

אני ממליץ לך לקחת את בנך לבדיקת רופא עיניים.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה