חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

רעד מתחת לעין ימין30/04/2020

אתמול הבת שלי הסבה את תשומת ליבי לכך לב שיש לי רעד מתחת לעין ימין. אני לא הרגשתי כלום עד היום ואכן ראיתי במראה שישנו רעד עדין מתחת לעין ונמשך עד עכשיו,אולי חשוב לציין שאני בת 43 כ-7 שבועות אחרי לידה וכן סבלתי מפזילה בעינים מגיל קטן ועברתי ניתוח לתיקון הפזילה בהיותי כבת שנתיים. בשנים האחרונות העין נוטה לברוח החוצ, אני במעקב כל השנים אצל רופאי עיניים רציתי לשאל האם זו תופעה מוכרת והאם עלי ללכת בדחיפות לרופא עיניים?

יהודית

שלום יהודית,

מה שאת מתארת זה התכווצויות או טיקים בעפעפיים (eye twitch). זו תופעה נפוצה למדי, והסיבות לכך הן מתח נפשי, עייפות וחוסר שינה, עבודה ממושכת מול מסכים, צריכת קפאין, צריכת אלכוהול, יובש בעיניים, מחלת עיניים אלרגית, ולעיתים נדירות מחסור תזונתי (בעיקר מגנזיום).

אין לכך קשר לפזילה או ניתוחי הפזילה שעברת בילדותך. אין גם צורך לגשת בדחיפות לרופא עיניים. ניתן לגשת לבדיקת רופא עיניים כדי לוודא שלא מדובר ביובש או אלרגיה בעיניים. מעבר לכך מומלץ לקחת חופשה (עכשיו זה בעיקר להיכנס לרשת ולצפות בסרט על המקום אליו תרצי לטוס...), לנוח, להירגע, ולבדוק אם את זקוקה לתוספי תזונה (בעיקר מכיוון שילדת לאחרונה).

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה