חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

פעילויות לאחר PRK23/10/2018

שלום פרופ' סלומון,
הייתי אצלך בבדיקת התאמה לפני מס'ימין ונמצאתי מתאים לניתוח בשתי השיטות (כאשר הוחלט על PRK לבסוף). יש לציין שבאותה פגישה לא העליתי נושא חשוב- שהוא כוונה לטוס לחו"ל כחודשיים לאחר הניתוח למשך תקופה של 4-5 חודשים.
הכוונה היא לטיול הכולל את ארה"ב וכן מרכז אמריקה.
נשאלת השאלה האם זה בכלל אפשרי לטוס לתקופה ארוכה לאחר ניתוח כזה- בעיקר לאור העובדה שאמורה להיות ביקורת כעבור 3 חודשים וחצי שנה, וכן האם יש לזה השפעה על סוג הניתוח המועדף (למשל העובדה שבטיול יש חשיפה מרובה יותר לקרינת UV וכן אפשרות של צלילת מכשירים).

תודה מראש,
אמיר

שלום רב,

אפשר בהחלט לטוס החל מחודש לאחר הניתוח לכל מקום בעולם. אתה תקבל הנחיות על המשך הטיפול בחו"ל, כאשר בד"כ מדובר על מתן של טיפות FML הניתנות בתדירות של 3 פעמים ביום לתקופה של 2-3 חודשים לאחר הניתוח. תוכל לבצע ביקורת ממש לפני הטיסה, ובקורת נוספת מיד לאחר חזרתך מחו"ל.

[caption id="attachment_3931" align="alignleft" width="200"]דור ריימונד עברה ניתוח להסרת משקפיים בלייזר ביוני 2013. בנובמבר 2013 היא יצאה לנפאל, והלכה עם החבר שלה את ה- Around Annapurna במשך 3 שבועות, כמובן - ללא משקפיים. במהלך הטיול היא כ דור ריימונד עברה ניתוח להסרת משקפיים בלייזר ביוני 2013. בנובמבר 2013 היא יצאה לנפאל, והלכה עם החבר שלה את ה- Around Annapurna במשך 3 שבועות, כמובן - ללא משקפיים.
במהלך הטיול היא כ"כ התרגשה מהנוף המדהים מסביב, שנראה כ"כ ברור וחד וצלול, שהיא אלתרה דף ומרקר (לא קל להשיג את אלו באמצע הטרק...) וכתבה את מה שרואים בתמונה.[/caption]

 

 

 

 

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה