חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

עיניים אדומות10/07/2015

שנה סבלתי מעיניים אדומות ממש ערפד כאבים נוראים דמעות נורא נורא סבל נוראי…. הייתי אצל כל הרופאים,טופלתי בכל טיפות העיניים Restasis סטירואידים למיניהם, כל הטיפות לתקופה ארוכה, עד שקראתי את הכתבה שלך על עיניים אדומות והתחלתי במשחת פרוטופיק 0.10% שממש הצילה אותי כל ערב אני שמה את המשחה כבר למעלה מחודשיים העיניים בהירות לא אדומות לפעמים בשעות הצהריים יש לי כאבים משעה 14.00 היות ואני כל היום מול המחשב, שמה טיפה מהמשחה. שאלתי 1. כמה זמן אפשר להשתמש בפרוטופיק 2. מה מכילה המשחה 3.האם זה בסדר שאני ממשיכה להשתמש בה. נראה לי שאני בלי המשחה לא יכולה, אתה ממש הצלת אותי ואני מאוד מודה לך תודה מעין…….

שלום רב מעין,

אני שמח שהגלישה באתר שלי עזרה לך.... מה היינו עושים בלי אינטרנט?... יחד עם זאת - מטרת האתר היא לא לטפל באנשים אלא לתת להם כיוון דרך ומושג ראשוני, שאחריו מומלץ לגשת לרופא עיניים ולקבל יעוץ בלתי אמצעי המתאים למצבם.

לשאלותייך: ניתן להשתמש בפרוטופיק ללא הגבלת זמן. המשיה מכילה טאקרולימוס, תרופה נוגדת דלקת שפועלת ע"י עיכוב של יצירת גורמי דלקת בלימפוציטים (כדוריות דם לבנות המשתתפות בתהליכי הדלקת). ניתן להשתמש במשחה למשך זמן רב, ולהתאים את המינון בהתאם למצבך. כ"כ כדאי להיבדק מידי פעם ע"י רופא עיניים מומחה למחלות קרנית. 

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה