חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

עדשות מגע קשות26/04/2016

שלום אני סובל מקרטוקון יש לי אחות שגם סובלת ועברה ניתוח בהצלחה והיום מסתדרת בעזרת עדשות קשות אני גר בפריז ולכן אני לא יכול ללכת לאותם רופאים אבל אני מכיר הייטב את הבעיה בגיל שש עשרה אובחנתי כחולה קרוטוקון עד גיל שש עשרה הייתי עושה משקפיים ואף פעם לא היו קולעים למספר .. בגיל שש עשרה קיבלתי הפניה לרופא והרופא אמר עדשות קשות אמרתי לו אין לי דמעות וזה מנסיוני עם עדשות אז הוא אמר לי קורסליקינג זה היה נראה לי מפחיד עזבתי אותו והרגשתי שהראיה שלי מאוד מתדרדרת הלכתי לרופאה מומחית בעדשות והיא עשתה לי מספר ועדשות ענקיות עם נוזל וזה גורם לי לאדום בעניים רגישות לא עוזר בלילה בכלל ומאןד מציק היא אמרה לי אין מה לעשות והביאה טיפות לדמעות וזה לא כל כך עוזר נהיה לי אדום ואיפה שהעדשה לבן השאלה היא כזאת אני מסתדר עם משקפיים פחות או יותר האם להתעקש על עדשות והאם יש מה לעשות והאם כדאי הקורסליקינג והאם אתה מכיר רופא בפריז מומחה עם סבלנות אני כיום מטופל אצל אוהזנה וברודתי תודה רבה רבה על העזרה שלך

חנה

חנה שלום רב,

עשית טעות שלא עברת קרוס לינקינג. גילו לך קרטוקונוס בגיל 16, ועל פי דברייך הראייה ירדה מאז. כלומר: הקרטוקונוס המשיך להתקדם. עלייך לעבור טיפול בקרוס לינקינג בהקדם האפשרי כדי לעצור את התקדמות הקרטוקונוס.

לגבי עדשות המגע - מומלץ לפנות לאופטומטריסט שמומחה בהתאמת עדשות מגע מיוחדות לקרטוקונוס. אבל אם את מסתדרת עם משקפיים, את לא חייבת להתאים עדשות מגע.

אני לא מכיר רופאים או אופטומטריסטים בפריז. אבל אולי זה הזמן לעשות עלייה, לבוא לארץ, ולעבור את כל הטיפולים שאת זקוקה להם אצלנו.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה