חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

סינוורים והילות לאחר ניתוח השתלת עדשה02/10/2019

שלום רב –
בינואר 2018 עברתי ניתוח 'השתלת עדשה' להסרת משקפיים, הראייה שלי מצויינת [מלבד צילינדר קטן בעין שמאל], אך בלילות, או ביום בכל מקום שבו התאורה אינה מספיק חזקה, אני סובל מהילות וממריחות חזקות מאוד של מקורות האור עד כדי אי יכולת לזהות את העומד מולי כיוון שאני רואה 'מסך' של אור, הדבר נובע מכך שהאישון שלי גדל וגולש מעבר לעדשה שנמצאת בתוך העין, האם טיפול לייזר Wavefront יכול לעזור למקרה כמו שלי?[לא הסרתי בלייזר כי הקרנית שלי דקה מידי, היה לי מספר 12]
תודה רבה מראש.

שלום רב,

לא ניתן לבצע תיקון בעזרת לייזר, בלי שהדבר יביא לשינוי ברפרקציה ולצורך מחודש במשקפיים. תיקון בלייזר עלול להביא אותך למספרי פלוס (עדשות פלוס במשקפיים).

על הבעיות של אישון רחב מאוד הגורם לעיוותים אופטיים בראיית לילה ניתן לעיתים להתגבר באופן חלקי ע"י שימוש בתאורת רקע כלשהיא בנהיגה בלילה (לפתוח את אור הנהג בתוך הרכב, דבר שיגרום להצרות מסויימת של האישון והפחתת העיוותים האופטיים).

אפשרות נוספת היא טיפול תרופתי בטיפות שגורמות להצרת האישון כגון אלפאגן (ברימונידין). ניתן לקחת את הטיפות לפני נהיגה בלילה. טיפול זה ניתן במרשם רופא ועליך לבקש שהרופא המנתח ירשום לך טיפות אלו.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה