חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח לייזר PRK לעיניים עצלות וצילנדרים גבוהים.10/12/2015

שלום הייתי בבדיקות התאמה ללייזר והתאימו לי את שיטת PRK יש לציין כי יש לי שתי עיניים עצלות מספרים גבוהים וצילנדרים גבוהים לצורך העניין צילנדר 4 ימיןו3.75 שמאל ומספרים כמעט שש בשמאל וכמעט שבע בימין אייני יכולה להגיע ל6/6 ואמרו שניתוח הלייזר יעניק לי ראייה של 6/12 רציתי לשאול האם יש סיכוי גבוהה שהמספרים שלי יחזרו או סכנות גדולות יותר לסיבוכים והאם לאור הנתונים שכתבתי אתה אכן ממליץ לעשות את הניתוח אני מאוד חוששת אני כיום בת 18 ורציתי לשמוע מה אתה חושב,אני רוב הזמן 10 שעות ביום עם עדשות מגע רכות בבית עם משקפיים. בנוסף הרופאה אמרה שהעין הדומיננטית שלי היא עין שמאל למרות שהראייה בה יותר גרועה מבעיין ימין.

סיוון

שלום סיוון,

כדי לדעת אם את מתאימה לניתוח יש לראות את מיפוי הקרנית שלך מכל עין וכן לדעת מהו עובי הקרנית. בנוסף יש לבדוק האם המספר במשקפיים היה יציב במשך השנה האחרונה. אם כל אלו תקינים ובדיקת ההתאמה תקינה אפשר לבצע את הניתוח.

לגבי עין עצלה - המשמעות היא שחדות הראייה המקסימלית שלך כיום לאחר תיקון במשקפיים נמוכה מ- 6/6, וזו תהיה גם חדות הראייה שלך לאחר הניתוח, אך ללא משקפיים. עין עצלה היא תוצאה של גירוי לא מספיק למרכז הראייה במוח בילדות, בעיקר בגלל תיקון לא מיטבי של הראייה בעזרת משקפיים בגיל מוקדם. כתוצאה מכך התפתחות מרכז הראייה במוח היא פחות מההתפתחות התקינה, ולכן הראייה המיטבית אינה 6/6 אלא נמוכה יותר (במקרה שלך הראייה המיטבית היא 6/12 עם משקפיים, ולאחר הניתוח תהיה לך ראייה של 6/12 אך ללא משקפיים).

בברכה,


פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה