חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח לייזר21/09/2017

בעוד שבועיים אני יעשה את ניתוח הלייזר שחיכיתי לו לא מעט זמן ובימים האחרונים עולים בי פחדים מההחלמה של הניתוח (prk trans) כמו סנוורים ויובש רציתי לדעת כמה זמן לאחר הניתוח אני היה עם משקפי שמש והיובש בעיינים

נועם

שלום נועם,

במהלך השבוע הראשון לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בשיטת PRK יש תופעות שונות כגון סנוור, בעיקר בחשיפה לאור השמש; תחושת אי נוחות המתבטאות ביובש, דקירות או צריבה בעיניים; וכן ירידה חולפת בראייה במתרחשת סביב היום ה 2-3 לאחר הניתוח. כל התופעות הללו הן תוצאה של הרכבת עדשות המגע הטיפוליות על העיניים ברציפות במהלך השבוע שלאחר הניתוח, וכן תוצאה של תהליך ריפוי שכבת תאי האפיתל של הקרנית. ניתן לנהל שגרת חיים תקינה במהלך השבוע הראשון, ע"י שימוש בטיפול התרופתי בטיפות, עליו יסביר לכם הרופא המנתח.

התוכנית הטיפולית לאחר הניתוח, אותה פיתחנו במהלך שנים רבות של ניסיון עם ניתוחי PRK, מאפשרת לקיים שגרת חיים נוחה עם מיעוט כל התופעות שהזכרת, ולעבור בהצלחה את השבוע הזה. לאחר הסרת העדשות, המתרחשת כשבוע לאחר הניתוח, יש הקלה במרבית התופעות, עם שיפור הדרגתי של הראייה המתרחש במהלך השבועות שלאחר הניתוח.

אם אתה מפחד מההחלמה לאחר הניתוח, או שלא קיבלת הסבר מניח את הדעת על התהליך - אתה מוזמן אלינו לבדיקת התאמה ולהסבר מקיף על הניתוח ועל תקופת ההחלמה, וגם לעשות את הניתוח אצלנו בהצלחה וללא פחדים. התקשר ל 052-6741425.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה