חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח לייזר בעיניים יבשות16/08/2020

פרופ'אבי סלומון שלום רב,
בת34 20 שנה עם משקפיים ועדשות מגע יומיות (בעיקר בארועים וכדו' בשל אי נוחות ) בשנים האחרונות סובלת מאוד מהמשקפיים, כאבים מאחורי האוזן ובכללי אי נוחות בפנים. אני מעוניינת לבצע ניתוח לייזר אך החשש היחיד שלי הוא שאני סובלת מעניים יבשות וצורבות המחמיר יותר באזור הקיץ. בבדיקה אצל רופאת העניים נאמר לי שלא נראה שהיובש פגע בעניים ובכללי העניים נראות בסדר אך היא טענה כי יכול להיות שהלייזר יחמיר את התחושה שלי.
האם ניתוח לייזר מתאים לסובלים מעניים יבשות? והאם נניח יש תקופה טובה יותר לעשות את הלייזר , נניח בחורף שהעניים פחות יבשות או שאין קשר?

תודה רבה על האתר המפורט והמושקע!

שלום רב,

אחרי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר תיתכן אמנם החמרה של היובש בעיניים, אך זו בד"כ חולפת תוך מספר שבועות. היתרון בניתוח הוא שהוא ירחיק אותך מהצורך בהרכבת עדשות המגע, שהן הגורמות העיקריות ליובש ממנו את סובלת. כחלופה לעדשות מגע, באנשים הסובלים מיובש, הסרת משקפיים בלייזר היא חלופה טובה יותר. נדיר מאוד שניתוח להסרת משקפיים בלייזר גורם ליובש משמעותי וקבוע.

כל תקופה היא תקופה טובה לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, ואין עדיפות לחורף על פני הקיץ. הזמן הכי טוב לעשות כל דבר שהוא בחיים, כולל הסרת משקפיים בלייזר, הוא עכשיו. "אחר כך" או "בעוד שנה", או "אחרי החגים" או "אחרי הקורונה" - זה סוג אחר של "אף פעם"...

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה