חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח לייזר בעין אחת13/05/2017

אני בת 48 הייתי לפני מס' ימים בבדיקת התאמה ונאמר לי שאני מתאימה לניתוח בשיטת INTRALASIK בעין ימין 2:15 ובעין שמאל 2:00 הרופא אמר שמספיק לנתח את העין הדומיננטית (ימין) כך שבעין אחת אראה לרחוק ובעין השניה אראה מקרוב.
עשיתי נסיון ושמתי עדשה בעין הדומננטית ובעין שמאל ללא עדשה כמעט שבוע. אני מרגישה קושי בראיה מקרוב מרגישה צורך להתקרב יותר למסך מחשב והראיה מקרוב מעט מטושטשת וכן עייפות מוגברת והרגשת כבדות בראייה בקיצור הרגשה לא נוחה בעיניים.האם זה המצב שיהיה לאחר הניתוח? סיפרתי לרופא על ההרגשה והוא אמר שזה ענין של הסתגלות לפחות שבועיים ואם יהיה צורך הוא יעשה תיקון.
השאלה שלי האם אתה ממליץ לעשות את הניתוח לפי התאור הנ"ל או עדיף להסתפק בעדשות מגע ומשקפי ראיה לקרוב.
אודה מאוד לתשובתך בהקדם.

שלום רב,

הטיפול שהוצע לך הוא טיפול בשיטת Mono-vision. הניסיון עם הרכבת עדשת מגע בעין הדומיננטית מדמה את המצב שיהיה לך לאחר הניתוח בצורה טובה מאוד. אם את לא מסתדרת עם המצב הזה - לא תסתדרי גם אחרי הניתוח.

מומלץ להמשיך ולנסות את עדשת המגע בעין הדומיננטית לעוד מספר שבועות כדי לנסות ולהתרגל. אם תתרגלי - אפשר יהיה לבצע ניתוח רק בעין הדומיננטית. אם לאחר 3 חודשים לא תתרגלי למצב החדש, תוכלי לעבור ניתוח גם בעין השניה, ולהשתמש במשקפי קריאה.

ההחלטה באיזו שיטה לבחור תלויה בין השאר בסגנון החיים שלך ובאופי עבודתך: כמה זמן את נמצאת מול המחשב במשך היממה, כמה זמן את נוהגת ברכב, צופה בטלויזיה או בסרט, וכו'.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה