חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר14/02/2018

שלום רב!
אני נערה צעירה, כבת 20, ומאוד רוצה אך מתלבטת אם לעשות את הניתוח..
רציתי לשאול האם תוכל להגיד לי מהנסיון שלך מה ההשפעה של לדות על תוצאות הניתוח? האם הסיכויים שהמשקפיים יחזרו גדולים?
שאלה נוספת היא מה ההבדל בין שיטת
PRK לLASEK WAVEFRONT OU? ניסיתי לחפש ולקרוא קצת באינטרנט ולא הבנתי מה ההבדל המהותי ולמה חלק מהפרופסורים ממליצים על הראשון וחלק על השני.
תודה רבה!!

שלום רב,

אין ללידות השפעה על תוצאות הניתוח, ואין להן השפעה על המספר במשקפיים. אם המספר שלך יציב מזה שנה - את יכולה לגשת לבדיקת התאמה. לאחר ניתוח מוצלח להסרת משקפיים בלייזר תוכלי ללדת ככל שתרצי, בדיוק כמו מיליוני הנשים שעברו את הניתוח לפניך בהצלחה רבה ב- 30 השנים האחרונות ברחבי העולם.

שתי השיטות: PRK ו- LASEK הן בדיוק אותו דבר, עם הבדלים קלים ולא משמעותיים. בשתי השיטות מבוצע שיוף חיצוני על פני הקרנית ללא חיתוך הקרנית. ב- PRK האפיתל מוסר לגמרי לפני השיוף, בעוד שב- LASEK שכבת האפיתל לא מוסרת לגמרי, ומוחזרת לאחר ביצוע הלייזר. מחקרים הראו שאין כל הבדלל בין השיטות מבחינת הרגשת המנותח במהלך הניתוח או לאחריו, מבחינת תהליך ההחלמה, וכן אין הבדל מבחינת התוצאות בטווח הארוך.

ה- Wavefront זו הטכנולוגיה שבעזרתה בודקים בצורה מדוייקת מאוד את המבנה האופטי הייחודי של העין ובונים תבנית שיוף ייחודית שמסירה את כל העיוותים האופטיים של העין. שיטה זו הופכת את התוצאה האופטית ליותר מדוייקת ואיכותית, ומסירה כמעט לגמרי את הסיכוי לסינוורים ולהילות. במכון שלנו מבצעים את ה Wavefront כברירת מחדל בכל ניתוח, בין אם זה PRK או אינטראלאסיק.

את מוזמנת אלינו לבדיקת התאמה. 052-6741425.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה