חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

לפני ניתוח prk27/11/2016

שלום פרופסור..
אני אמורה לעבור ניתוח לייזר עוד שבוע ועדיין מתלבטת אם לעשות את זה או לא..
אני בת 24 כל הזמן השתמשתי רק בעדשות מגע יומיות קרוב לעשר שנים (לא סובלת משקפיים) .. ברוך השם לא סבלתי מיובש או אדמומיות במשך פרק זמן זה .. הייתי במכון ושם קבעו לפי התוצאות של כל הבדיקות כי הנני מתאימה לעבור ניתוח prk .. וכמו כן אובחנה העין השמאלית שלי כעין עצלה .. אני גם סובלת מצילינדר גבוה בעין הזאת בערך 2 .. העדשות שאני מרכיבה אינם תואמות את המספרים שלי והן ללא צילינדר כך שהראייה שלי מעט מטושטשת בעיקר בשעות הלילה.. הוסבר לי במכון כי עקב זה שהעין השמאלית היא עין עצלה אי אפשר להגיע לראייה של 6/6 .. רציתי לקבל עוד חוות דעת מניסיונך האישי..
1. האם סיכויי ההצלחה של הניתוח משתנים בגלל שעין שמאלית היא עצלה ..? אני חוששת לזה שאחרי הניתוח ארגיש את השינוי בראייה בצורה משמעותית בין עין שמאל לעין ימין
2. כבר חודש אני סובלת מכאב מאחורי עין שמאל האם זה קשור לשימוש בעדשות הלא נכונות וממאמץ יתר של העין ? האם צריך לבדוק עוד דברים בקשר לממצא הזה לפני שאעבור את הניתוח?
3. העין השמאלית שלי קטנה יותר מהעין הימנית לפעמים ממש שמים לב לזה ולפעמים לא האם אחרי הניתוח זה ישתפר? וממה זה יכול להיות ?
4. במכון הסבירו לי איזה סיכונים כרוכים בניתוח זה .. אם חס וחלילה אצטרך ניתוח תיקון האם אני יכולה לחזור להשתמש בעדשות מגע יומיות או רק משקפיים? האם צריך עדשות מגע מיוחדיות ?
כי אני לא יכולה לסבול משקפיים וכבר התרגלתי לעדשות מגע …
5. האם הצילינדר הגבוה בעין שמאל ישפיע איכשהו על תוצאות הניתוח?
6. מה סיכויי ההצלחה של prk ? כי אני רואה בכל מיני פורומים הרבה תלונות של אנשים אחרי הניתוח וזה ממש מפחיד.. יש מישהי שאפילו דברה על עיוורון בעין אחת .. האם היית ממליץ על ניתוח אחר ?
7. אני סובלת מחוסר ברזל האם זה משפיע איכשהו על הניתוח? תודה רבה רבה …!!

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה