חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

למה אתה אומר שזה לא מסוכן כשיש כל כך הרבה אנשים פה שמספרים על הנזקים שקרו להם?10/06/2016

אינני מבין מדוע אתה ממשיך לטעון שהניתוח לא מסוכן למרות מספר כה רב של אנשים שמתלוננים על בעיות רציניות מאוד שלא היו להם כלל לפני הניתוח? לי זה נשמע שקיימת כאן סכנה רצינית מאוד מהתגובות שאני קורא כאן.
בנוסף האם אתה בעצמך מנתח בלייזר בשיטה כלשהי?
אשמח לתגובה רשמית.

יושקו

יושקו שלום,

למה אתה כועס כל כך? אף אחד לא מכריח אותך לעבור ניתוח כלשהוא. אם אתה חושב שהניתוח מסוכן - אל תעבור אותו, תישאר בבית, תשתה כוס תה עם נענע, ותירגע קצת...

ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר מבוצעים מזה כ-30 שנה, ובמהלך השנים הרבות שהם נעשים עברו אותם מאות מיליוני בני אדם. ניתוחים אלו אפשרו לאנשים רבים להיפטר מעדשות המגע (שהן באמת מסוכנות לעיניים), ואפשרו לאנשים רבים לנהל אורח חיים פעיל ודינאמי, ולעסוק בספורט ובפעילויות רבות אותן קשה לבצע עם עדשות המגע. הניתוח הזה גרם לאנשים רבים מאוד להיות מאושרים, לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם, ולהנות מראייה טובה ואיכותית. בזכות הניתוחים הללו יכולים ספורטאים, אנשי כוחות הביטחון וחיילים ביחידות קרביות בצה"ל ובצבאות אחרים בעולם לתפקד בצורה מעולה. זאת מכיוון שהשימוש גם במשקפיים וגם בעדשות מגע בחיילים קרביים ובאנשי ביטחון הוא בלתי נסבל ולעיתים בלתי אפשרי ופוגע ביכולתם לתפקד.

צבא ארה"ב מקיים משנת 2000 (מזה כ- 16 שנה) תוכנית מסודרת של ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר לחיילים קרביים בצבא היבשה. במסגרת זו הצבא האמריאי מבצע בחינם את הניתוח לחיילים קרביים המעונינים בכך, מתוך ההכרה שהניתוח בטוח ויעיל, ורק יעזור להם לתפקד טוב יותר בשדה הקרב. במסגרת תוכנית זו בוצעו עד היום מאות אלפי ניתוחים בחיילי צבא היבשה של ארה"ב, והתוצאות פורסמו בספרות הרפואית, וזמינות לעיונך ברשת. שיעור הסיבוכים המדווח היה זעיר ביותר, וכל הסיבוכים היו קלים וחולפים. צבא ארה"ב איננו מכון עיניים פרטי, וניתן לסמוך על שיקול דעתו וניסיונו, ולהבין שאם זה טוב להם כל כך - אז אולי זה טוב גם בשבילך, יושקו יקירי...

כל השאלות והתשובות שאתה נחשף אליהם באתר שלי הם של בעיות קלות וחולפות. בודאי לא של "נזקים".... אני מבצע ניתוחי לייזר כבר 17 שנה, ומעולם לא נגרם נזק לאף אחד שניתחתי. מצד שני טיפלתי כבר בהרבה אנשים עם נזקים קשים בגלל עדשות המגע שלהם, וחלקם אפילו עברו אצלי השתלות קרנית בגלל זיהומים מסוכנים שנגרמו בגלל עדשות המגע. מטבע הדברים האתר שלי מושך אליו אנשים עם בעיות שהם המיעוט הזניח. כל הבעיות הללו הן בעיות קלות וחולפות. הרוב המכריע של האנשים מרוצים מאוד, אבל הם לא יטרחו להיכנס לאתר שלי ולכתוב כמה טוב להם... זהו טבעם של האנשים - כשטוב להם הם שוכחים שהיה להם ניתוח.

ואתה, ידידי, תעשה כמובן את מה שטוב לך. אם אתה חכם - גם אתה תבחר לבצע את הניתוח. ואם אתה מפחד - אל תעשה את הניתוח....

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה