חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

לבטים לפני ניתוח20/06/2017

פרופ' סלומון שלום,
לפני כשנה נבדקתי ברשת "עיניים" ונמצאתי מתאימה לניתוח מסוג PRK. דחיתי את הניתוח כיוון שהייתי בתקופת לימודים אינטנסיבית וקצת חששתי מזה. לציין כי המחשבה על ניתוח להסרת משקפיים עלתה לי בעקבות זיהום בקרנית ממנו סבלתי לפני כשנה עקב שימוש בעדשות מגע. מאז אני ממש חוששת להרכיב עדשות (מה גם שמעולם לא סבלתי להרכיב עדשות ואני מרגישה איתן ממש חוסר נוחות). כיום אני מרכיבה עדשות אחת לשבוע בערך למספר שעות ספורות בלבד וכל פעם מרגישה חרדה. מצד שני אני מאוד מאוד חוששת מהניתוח (קראתי על הסיבוכים האפשריים כגון: אקטזיה, זיהומים, יובש בעיניים שזו תופעה די שכיחה להבנתי שממנה אני פחות מוטרדת). אני מאוד מאוד רוצה לעשות את הניתוח אבל מאוד מאוד חוששת כאמור. איך אני יכולה להיות שלמה עם ההחלטה לעבור את הניתוח?? כמו כן האם כמישהי שסבלה מזיהום בקרנית אני חשופה יותר לסיכונים בעקבות הניתוח או שאין לזה השפעה? אני מאוד מאוד זקוקה לעצה כי ממש קשה לי להגיע להחלטה, ומצד שני נורא בא לי להיפטר מהמשקפיים ומהעדשות אחת ולתמיד.
אודה לתשובתך.

שלום מיכל,

הלבטים שלך מובנים מאוד, ואת לא היחידה שמתלבטת. יחד עם זאת - התשובה לשאלתך נמצאת בדברים שאת עצמך אומרת: עדשות המגע גרמו לך לזיהום בקרנית!!! זיהום בקרנית הוא מצב מסוכן מאוד שעלול לגרום לאובדן שקיפות הקרנית בגלל צלקת, ופגיעה קבועה בראייה. צעירים רבים כמוך סובלים מידי שנה מזיהומים בקרנית כתוצאה ישירה מהשימוש בעדשות המגע. המשך השימוש בעדשות מגע, גם אחת לשבוע, ממשיך לסכן אותך.

מצד שני - ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר הם בטוחים ומצליחים. הם מבוצעים למעלה מ-30 שנה. הם ללא ספק בטוחים יותר מעדשות מגע. הניתוח יבטל את הצורך להשתמש בעדשות מגע, ובכך יביא לך רק תועלת. את לא חשופה לסיכון רב יותר בניתוח בגלל שעברת פעם זיהום בקרנית. ואם תעשי את הניתוח במכון עם ניסיון רב ונפח ניתוחים גבוה - אין ספק שתצליחי. ואם תעברי את הניתוח בשיטת PRK, תקטיני למינימום את הסיכונים, מכיון ששיטה זו היא הבטוחה ביותר מבין כל השיטות להסרת משקפיים בלייזר.

את מוזמנת אלינו לבדיקת התאמה, ושם תקבלי הסבר מפורט על הניתוח. התקשרי ל 052-6741425 או 1800-200-222.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה