חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

כאב בעיקר בעין ימין20/08/2016

אחרי הפסקה של שנה בהרכבת העדשות מגע ,הרכבתי אותם בפעם הראשונה ומיד הרגשתי תחושת אי נוחות עם העדשה בעין ימין . בהמשך הופיעו לי כאבים חדים ולחץ בעין ימין . הבעיה נפתרה אחרי שהורדתי את מספר הראייה במשקפיים עפי עצתו של האופטמטריסט . והפסקתי להרכיב את עדשות המגע לתקופה של כמה חודשים.

לפני כשבועיים ניסיתי להרכיב שוב עדשות מגע חדשות שגרמו לי לדלקת בלחמית , הדלקת עברה אבל עדיין יש לי כאבים חזקים בעיקר בעין ימין והלכתי ל3 רופאי עיניים שונים שלא רואים כל בעיה חוץ מעיניים שרצת יבשות .
אני מאוד סובלת ולא מבינה מה זה ואיך הרופאים לא רואים כלום .
אשמח לתשובתך

רעות

רעות שלום רב,

כנראה שאת מפתחת תגובה אלרגית לעדשות מגע. מדובר בתופעה נפוצה למדי, שגורמת לרב מרכיבי עדשות המגע להפסיק להשתמש בהן בשלב כזה או אחר בחיים. תופעה זו מופיעה לעיתים לאחר מספר שבועות, לעיתים לאחר מספר חודשים, ולעיתים לאחר מספר שנים של הרכבת עדשות מגע - אך בסופו של דבר היא מופיעה, ומחייבת להפסיק להשתמש בעדשות המגע לצמיתות. התופעה נגרמת בגלל שילוב של דלקת אלרגית עם יובש בעיניים. היא מתבטאת בתחושת גרד, צריבה, דמעת, דקיורת ואודם בעיניים בזמן הרכבת עדשות המגע. בבדיקת העיניים יהיו סימנים של דלקת אלרגית (גבשושיות קטנות הנקראות פפילות) בחלק הפנימי של העפעף העליון, ולעיתים סימנים של יובש בעיניים. לעיתים לא יהיו סימים אופייניים כלל, ולכן הרופאים שבדקו אותך לא מצאו דבר.

עליך להפסיק להרכיב את עדשות המגע, ולחזור למשקפיים, או לשקול לעבור ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה