חסכו מעל 1,000 ש"ח על משקפיים ועדשות וקבעו ייעוץ חינם עם פרופ' אבי סלומון, לחצו כאן

כאב בעיניים בגלל אלרגיה15/04/2016

שלום דוקטור,יש לי שאלה דחופה מאוד
כבר מינואר האחרון שיש לי אלרגיה בעיניים לפי מה שהרופא עיניים אמר,העיניים שלי מגרדות מידי פעם,מרגישות לי יבשות ולפעמים שורפות ויש הרגשה של גוף זר לפעמים וזה נעלם.
לפני שבוע. התחילה לכאוב לי העין הימנית והכאב התחיל באופן פתאומי וחד,ראיתי רופא משפחה כי רק הוא היה זמין,הוא בדק אותי ואמר לי שלדעתו זה כלום וזה אמור לעבור תוך כמה ימים,חיכתי כמה ימים אבל הכאב נשאר,חשוב לי לציין שאני לא בדיוק יודעת אם זה כאב או דקירות או צריבה.
הלכתי היום לרופא עיניים אחר מזה שהלכתי אליו פעם קודמת,הוא נתן לי מנקה עיניים 2 סוגי טיפות שונות,אחת עם קורטיזון ואחת עם אנטיביוטיקה וכדור נגד אלרגיה
השאלה שרציתי לשאול היא האם זה הגיוני שבעקבות אלרגיה יהיה כאב בעיניים? ואם כן כמה זה מסוכן? ושוב חשוב לי לציין שאני עם אלרגיה שלושה חודשים ורק עכשיו העין כואבת לי.
המון תודה
נעם

שלום נעם,

כאב בעיניים איננו בד"כ ביטוי של אלרגיה. אלרגיה בעיניים מתבטאת בד"כ בתחושת גרד, דקירות, צריבה, אודם ודמעת. כאב הוא תוצאה של פציעת שכבת הצפוי של הקרנית (ארוזיה באפיתל הקרנית), או זיהום בקרנית. לא ניתן לדעת את סיבת הכאב ללא בדיקה. רופא משפחה לא יכול לדעת מהי סיבת הכאב, כי אין לו את הכלים הנדרשים לבדיקת העין. מומלץ לגשת לרופא יניים מומחה לקרנית.\

בברכה,

פרופ' אבי סלומון
רופא עיניים ומומחה לקרנית
יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא
קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

שאלות גולשים

לייעוץ והכוונה עם פרופסור אבי סלומון

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    נא לבחור סיבת פנייה